| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Edu78
Wannabe

Geplaatst: Do Okt 22, 2009 11:44 am Onderwerp: Need for Speed Shift |
|
|
|
Need for Speed Shift ziet er mooi uit, maar ik hoop niet dat het al te arcade is. Iemand al ervaring?
Edu78 bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 22, 2009 11:51 am Onderwerp: |
|
|
|
NFS is altijd arcade geweest, net als Colin McRae, als je minder arcade wilt moet je voor Gran Turismo of Forza gaan imo.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Do Okt 22, 2009 1:38 pm Onderwerp: |
|
|
|
Shift vind ik echt niks, geen realistische graphics zoals racedriver GRID. Ik zou eerder die kopen (Kost ook nog maar 25euro) en dat spel is velen malen beter!
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Edu78
Wannabe

Geplaatst: Do Okt 22, 2009 8:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Vinpower schreef: | | Shift vind ik echt niks, geen realistische graphics zoals racedriver GRID. Ik zou eerder die kopen (Kost ook nog maar 25euro) en dat spel is velen malen beter! |
Moet toch zeggen dat de sceenshots van NFS Shift er erg mooi uitzien. Hoe is het qua gameplay?
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Do Okt 22, 2009 8:39 pm Onderwerp: |
|
|
|
shift rijd anders nog wel zot hoor, spreek wel over PC versie
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Do Okt 22, 2009 11:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Edu78 schreef: |
Moet toch zeggen dat de sceenshots van NFS Shift er erg mooi uitzien. Hoe is het qua gameplay? |
nou de graphics op mijn pc halen het bij lange niet zoals het op de screenshot eruit zien. En ik draai alles op zijn hoogst! Verder "glijd" je teveel over de baan... ik ben zelf niet echt te spreken over shift.
|
| Terug naar boven |
|
|
Edu78
Wannabe

Geplaatst: Vr Okt 23, 2009 10:20 am Onderwerp: |
|
|
|
| Vinpower schreef: |
nou de graphics op mijn pc halen het bij lange niet zoals het op de screenshot eruit zien. En ik draai alles op zijn hoogst! Verder "glijd" je teveel over de baan... ik ben zelf niet echt te spreken over shift. |
Dat glijden lees ik meer. Er zijn wel 'reality-mods' om dat aan te passen.
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 23, 2009 1:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik weet het niet hoor maar qua rijden is NFS Shift het realistische van alle delen die verschenen zijn en ik vind het ook de mooiste NFS game die tot nu toe verschenen is... dan heb ik het wel over de playstation daar heb ik zogoed als alles opgespeeld ps2/ps3
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Vr Okt 23, 2009 1:25 pm Onderwerp: |
|
|
|
| patrick1991groot schreef: | Ik weet het niet hoor maar qua rijden is NFS Shift het realistische van alle delen die verschenen zijn en ik vind het ook de mooiste NFS game die tot nu toe verschenen is... dan heb ik het wel over de playstation daar heb ik zogoed als alles opgespeeld ps2/ps3 |
ja dat klopt wel vergeleken met de vorige delen van de NfS-serie. Maar vergeleken met andere spellen zuigt het gewoon:p
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Vr Okt 23, 2009 5:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
glijden hangt ook veel af van het niveau waarop je racet, als je alles op hoogste zet houd ik m'n karretje niet zomaar op de baan eerlijk gezegd 
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|