| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
holyboy
Elite

Geplaatst: Ma Dec 07, 2009 12:16 pm Onderwerp: Welke retro game zou jij in een nieuw jasje willen zien? |
|
|
|
De bedoeling is hier heel simpel. Een oud spel dat je grijs hebt gespeeld uitzoeken en goed beargumenteren waarom jij vind dat dat spel in een nieuw jasje gestoken moet worden!
Ik zal zelf het startschot geven met de game BC racers. Dit spel heb ik ergens midden jaren 90 zo ontzettend vaak gespeeld. Het is een race game met (zoals b(efore) c(hrist) al zegt) prehistorische karakters. Het is wel te vergelijken met mario kart. Als ze dit spel in een nieuw jasje zouden proppen, zou ik hem zo weer kopen
ps. Met spellen als mario land of tetris hoef je niet te komen, die zijn in de loop der jaren al genoeg vernieuwd 
holyboy bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Dec 07, 2009 12:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
Half-Life 1, maar die komt al in de vorm van Black Mesa Source, die draait op de HL2 engine. Daarnaast zou Wacky Wheels ook wel vet zijn moet ik zeggen. Sensible Soccer mag ook wel vernieuwd worden, maar dan niet zoals Codemasters het deed.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Godlike

Geplaatst: Ma Dec 07, 2009 1:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
Leuk topic holyboy
Super Double Dragon heb ik altijd een hele vette game gevonden. Mocht deze ooit opnieuw worden uitgebracht, koop ik die zeker. Verder lijkt het me wel grappig wanneer Road Rash een nieuw jasje zou krijgen. Ben benieuwd hoe de game dan wordt. Lijkt me zeker het kopen waard.
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Dec 07, 2009 5:04 pm Onderwerp: |
|
|
|
Illusion of time, een erg leuke RPG uit '92. Ik heb er veel plezier mee gehad.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Wouter36
Hardcoreposter

Geplaatst: Ma Dec 07, 2009 6:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
Lol, toevallig, BC Racers heb ik hier nog ergens liggen, die deed het nooit bij mij
OT:
Ik wil een nieuwe Jazz Jack Rabitt zien, geweldige game!
Wouter36 bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Ice-T
Elite

Geplaatst: Ma Dec 07, 2009 7:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik wil een remake van GoldenEye van de nintendo 64.
Geniaal spel, spannende muziek erbij, goed verhaal, goldeneye film was gewoon de shit.
Goede controls, als je die nu online multiplayer doet zou die zo vet zijn.
Offline met 4 man op 1 scherm was ie al vet.
Ice-T bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
holyboy
Elite

Geplaatst: Ma Dec 07, 2009 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik hoo leuke spellen inderdaad, sensible soccer heb ik nog gekocht laatst, maar die zou ook wel in een nieuw jasje mogen inderdaad. Ook wacky wheels en road rash mogen van mij wel vernieuwd worden.
Een ander spel dat ik wel vernieuwd zou willen zien, maar toch eigenlijk wel hetzelfde moet blijven is Commander Keen, ik heb elk deel echt zo vaak gespeeld, sommige levels kon ik gewoon dromen. 
holyboy bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Dec 07, 2009 11:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ice-T schreef: | Ik wil een remake van GoldenEye van de nintendo 64.
Geniaal spel, spannende muziek erbij, goed verhaal, goldeneye film was gewoon de shit.
Goede controls, als je die nu online multiplayer doet zou die zo vet zijn.
Offline met 4 man op 1 scherm was ie al vet. |
Die komt toch ook naar de Xbox 360? Of was dat 'n andere.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Ice-T
Elite

Geplaatst: Ma Dec 07, 2009 11:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
Het probleem van dat spel is dat de licentie bij nintendo en rare ligt.
Nintendo mag het niet alleen op de nintendo store zetten.
En rare mag het niet op xbox live zetten.
Dus daar is veel gezeik over, iedereen wil dat ie naar een online store komt, maar de rechten van het spel ligt ingewikkeld aangezien rare nu van micro$oft is.
Ice-T bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Brandts
Elite

Geplaatst: Di Dec 08, 2009 7:58 am Onderwerp: |
|
|
|
Doe mijn maar Stunts. Wat heb ik me uren lang geamuseerd met het maken van eigen tracks met de meest idiote stunts. Ik weet wel dat Modnation Racers binnenkort uitkomt maar ik zou meer iets "over the top" willen waarbij het dus alleen om de stunts draait 
Brandts bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|