| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Strummer
Godlike

Geplaatst: Wo Okt 13, 2010 10:50 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik ga dan toch liever voor Co-op shooters om met vrienden te spelen. Een game als FIFA is ook wel leuk om met wat vrienden te doen, maar met een potje Golf of Bowlen ben ik echt wel snel op uitgekeken. Ik zou wel graag een vernieuwde game van Double Dragon willen zien, die waren echt super om met z´n 2-en te doen, verveeld ook niet echt.
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
cyclops
Elite

Geplaatst: Wo Okt 13, 2010 1:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
Mijn voorkeur gaat naar games die een achtbaan rit van begin tot het eind zijn.
Games als : Uncharted / God of War / Batman AA / COD (singleplayer)
Ik vind het gewoon tof, dat het begin tot het einde gewoon constant boeiend blijft.
cyclops bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
phoenix
Evilgamer

Geplaatst: Zo Okt 17, 2010 11:47 am Onderwerp: |
|
|
|
MMO's
FPS
RTS
top 3  |
|
| Terug naar boven |
|
|
shiga
Wannabe

Geplaatst: Ma Jan 10, 2011 11:49 am Onderwerp: wat is jou favoriete genre? |
|
|
|
Mijn favoriete genre's zijn open wereld games en sport games.
Open wereld games vanwege de vrijheid die je hebt en sport games omdat ik deze leuk vind om met een groep vrienden te spelen en meestal een zeer lange singleplayer heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 11, 2011 12:36 am Onderwerp: |
|
|
|
Duidelijk Survival Horror! Erg jammer dat dit soort aan het uitsterven is :'( Gelukkig hebben we binnenkort Dead Space 2!
Dit genre is tof omdat, je zuinig moet zijn met ammo en de makers weten dat. De Developers gooien dan werkelijk alles in de strijd om ervoor te zorgen dat je jezelf echt gaat haten als je weer eens je hele wapen leeg schiet op bijvoorbeeld, een dode hond die opeens door het raam springt om vervolgens een zombie tegen te komen die langzaam kan regeneraten en bijna niet te stoppen is! De makers laten dus de gruwelijkste wezens op je af komen waar je liever niet te dichtbij wilt komen en dat zorgt voor een conflict in je hersenen, ga je nu wel schieten of ga je je angst te lijf en kom je wat dichterbij?
Het doet iets met je en dat is iets wat enkel in games kan en dit komt het beste naar voren in Survival Horror games!
sogeking bezit de volgende gaming platformen: 
Laatst aangepast door sogeking op Di Jan 11, 2011 8:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
cyclops
Elite

Geplaatst: Di Jan 11, 2011 11:06 am Onderwerp: |
|
|
|
| sogeking schreef: | Duidelijk Survival Horror! Erg jammer dat dit soort aan het uitsterven is :'( Gelukkig hebben we binnenkort Dead Space 2!
Dit genre is tof omdat, je zuinig moet zijn met ammo en de makers weten dat. De Developers gooien dan werkelijk alles in de strijd om ervoor te zorgen dat je niet te vaak je mes/hand to hand combat gebruikt en laten dus de gruwelijkste wezens op je af komen waar je liever niet te dichtbij wilt komen.
Het doet iets met je en dat is iets wat enkel in games kan! |
Inderdaad erg spijtig, het was pas sterk op het PS1 en PS2 tijdperk. Neem de eerdere titels van Silent Hill/Resident Evil/Dino crisis en zo zijn er nog wel titels die dit genre sterk maakten. Sinds kort ben ik begonnen aan Dead Space (1). Maar ben nog meer benieuwd naar de nieuwe Silent Hill.
cyclops bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|