Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Evilgamerz - Klachten omtrent downtime
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 4:33 pm    Onderwerp: Evilgamerz - Klachten omtrent downtime Reageer met quote
Ik zelf, maar ook anderen met mij, hebben ongetwijfeld opgemerkt dat Evilgamerz de laatste tijd minder goed bereikbaar is. De website is daardoor soms erg traag, of krijgt meldingen die betrekking hebben op het aantal verbindingen met de database. Op dit moment zijn wij ons daarvan bewust en ook ik erger me hieraan.

Ik wil bij deze melden dat hier aan gewerkt wordt en dat een oplossing nog niet voor handen ligt. Daarnaast wil ik iedereen oproepen rustig te blijven, aangezien het mijzelf nog wel het meest irriteert als EG weer eens 'n uur slecht bereikbaar is. Op dit moment zijn er wel alternatieven, waaronder dedicated hosting. Maar die oplossingen zijn nog niet vastgesteld en momenteel nog te prijzig. Het verhuizen van EG naar een andere hosting provider is daarnaast een alternatief maar kan natuurlijk nog meer problemen opleveren (gezeik met verhuizen domeinen, database verhuizing, etc.). In ieder geval hoop ik jullie spoedig te kunnen melden dat er een goede oplossing voor handen ligt, en te vragen naar jullie begrip hiervoor. Ik ben de laatste die EG natuurlijk down wil zien, en dus werk ik ook hard aan oplossingen hiervoor. Enig voordeel hierbij is dat ik kan melden dat onze site druk wordt bezocht, en daardoor soms ook overbelast raakt. Maar goed,dat deze vele bezoeken soms niet goed verwerkt kunnen worden is natuurlijk nooit leuk.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Lisa_Cooper91
Elite
Elite

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 4:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Klopt, alleen irriteerde ik me er niet zo enorm aan hoor... gewoon even wachten en dan deed ie't weer. Althans, dat was hier zo.

Wellicht dat we EG kunnen sponsoren door een donatiesysteem toe te voegen aan de homepage?
Kan heel gemakkelijk via PayPal.

Lisa_Cooper91 bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 4:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik kan me langere downtimes van andere websites herinneren, maar zal hier altijd komen, no mater how long the downtime is.

Smile

The Grimreaper bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 4:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Lisa_Cooper91 schreef:
Klopt, alleen irriteerde ik me er niet zo enorm aan hoor... gewoon even wachten en dan deed ie't weer. Althans, dat was hier zo.

Wellicht dat we EG kunnen sponsoren door een donatiesysteem toe te voegen aan de homepage?
Kan heel gemakkelijk via PayPal.

Mensen hoeven niet te gaan betalen, daar houd ik niet van. Dan betaal ik liever zelf. Het is al genoeg dat mensen hier komen en terug komen Mr. Green

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Strummer
Godlike
Godlike

Rating: 89
BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 5:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Je kan Yorick ook lief aankijken Mr. Green

Strummer bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Yorick
Godlike
Godlike

Rating: 17
BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Strummer schreef:
Je kan Yorick ook lief aankijken Mr. Green

sorry ik val niet op jongens Razz hoeveel moet da spel ier kosten per maand? Razz

Yorick bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Vinpower
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2010 11:27 am    Onderwerp: Reageer met quote
Jeroen verdient al genoeg aan ons!

Hopelijk kan je snel goed nieuws komen melden! Laatste tijd is gelukkig goed gegaan met de server!

Vinpower bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Strummer
Godlike
Godlike

Rating: 89
BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2010 12:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Met lief aankijken bedoel ik dat jij EG even financieel sponsort, ik had het niet over relationeel of whatever Razz

Was ook maar voor de gein hoor, don't take it too seriously Very Happy

Strummer bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Yorick
Godlike
Godlike

Rating: 17
BerichtGeplaatst: Zo Jun 06, 2010 10:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Strummer schreef:
Met lief aankijken bedoel ik dat jij EG even financieel sponsort, ik had het niet over relationeel of whatever Razz

Was ook maar voor de gein hoor, don't take it too seriously Very Happy

I know, iets typen komt soms helemaal anders over dan dat het bedoelt is^^

ot: tsja downtime.. Liever niet als wel maar wil niet zeggen dat ik daarom niet meer op EG kom ofzo

Yorick bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
usurper
Elite
Elite

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Ma Jun 07, 2010 7:08 am    Onderwerp: Reageer met quote
Het is inderdaad wel eens vervelend, omdat ik niet altijd even veel tijd heb om rond te snuffelen.
Als het opgelost wordt is het mooi, zo niet dan neem ik het op de koop toe.

usurper bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 2
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende