| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Di Aug 17, 2010 1:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
Niet zo negatief lisa het is een openbare site waar iedereen welkom is als je je ergert aan bepaalde mensen moet je een bericht naar degene sturen waar je je aan irriteert. Ik neem aan dat evilgamerz liever een grote groep active members wil hebben dan een gezellig dorpje. <|(
Geplaatst 17 Aug 2010 12:44:
Als iedereen zich ergert dat er op oude topics gereageerd wordt waarom zijn deze topics niet gesloten dan? zolang ze open zijn kun je reageren
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Aug 17, 2010 2:03 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Bart26Bart schreef: | Niet zo negatief lisa het is een openbare site waar iedereen welkom is als je je ergert aan bepaalde mensen moet je een bericht naar degene sturen waar je je aan irriteert. Ik neem aan dat evilgamerz liever een grote groep active members wil hebben dan een gezellig dorpje.
Geplaatst 17 Aug 2010 12:44:
Als iedereen zich ergert dat er op oude topics gereageerd wordt waarom zijn deze topics niet gesloten dan? zolang ze open zijn kun je reageren |
Ik kom juist op EG omdat het een 'gezellig dorpje' is en je gaat toch niet zeggen dat de mods elk oud topic moeten gaan sluiten, zodat niet iemand in topics van 2003 onnodige dingen gaat schrijven. Het ergste is dat de berichten niks toevoegen, vooral als iemand op een vraag uit 2005 ofzo gaat schrijven 'daar kan ik je niet mee helpen' vind ik het maar spam.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Aug 17, 2010 2:22 pm Onderwerp: |
|
|
|
Als je oude topic sluit dan krijg je vanzelf minder spam dan kunnen ze ook niet als een gek reageren
op oude topics. Dan lost jullie frustratie vanzelf op . 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Aug 17, 2010 3:31 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik snap ook niet dat mensen hier op blijven reageren
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 20, 2010 11:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
| scareface-nl schreef: | | ik snap ook niet dat mensen hier op blijven reageren |
zeg anders effe een zin wat helemaal nergens op slaat...
OT: EG is helemaal te gek 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
TommyNL
Hardcoreposter

Geplaatst: Di Sep 07, 2010 9:44 am Onderwerp: |
|
|
|
EvilGamerz...and you thought Gamers where
Evil?
TommyNL bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Duke
Evilgamer

Geplaatst: Wo Sep 08, 2010 11:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
EvilGamerz is gewoon mijn vaste website geworden waar ik meestal opzit, al vanaf 2003 overigens alweer. Wat gaat de tijd toch snel! Al vanaf het begin kom ik er met plezier, en nu nog steeds. Is gewoon een gezellig clubje Een aantal EG'ers heb ik ook RL ontmoet, wat ook erg leuk was 
Duke bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yorick
Godlike

Geplaatst: Do Sep 09, 2010 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik zit hier nu ondertussen ook weeral van 2005 ergens, vind het inderdaad gezellig clubje. Misschien nog eens een idee om is samen te komen ofzo liefst niet TE ver van België dan 
Yorick bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|