| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 9:22 pm Onderwerp: |
|
|
|
| daromalofu schreef: |
Serieus? Je weet dat je net hetzelfde zei als 'die mensen moeten dood gaan', omdat ze iets gevaarlijks doen
Dat is best belachelijk om te zeggen, behalve als je een hekel hebt aan andere mensen of mensen die jij niet kent in dat geval is er iets flink mis met je. |
Ik ben eigenlijk een keertje eens met hem. Als je zoiets doms doet mag je van mij dood. Zelfde als spelen op het spoor, stel het gaat een keer verkeerd weet je niet hoeveel verdriet je andere aan doet bijv. je ouders. Om wat? omdat je iets zeers dom deed.
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 10:16 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Vinpower schreef: |
Ik ben eigenlijk een keertje eens met hem. Als je zoiets doms doet mag je van mij dood. Zelfde als spelen op het spoor, stel het gaat een keer verkeerd weet je niet hoeveel verdriet je andere aan doet bijv. je ouders. Om wat? omdat je iets zeers dom deed. |
En al die mensen die met vuurwerk spelen ook? Extreme sporten doen, in het leger zitten ofzo, want naar mijn mening is dat toch wat idioter dan van een balkon in een zwembad springen of op het spoor spelen. Ik zeg niet dat jullie dat niet mogen vinden, maar gewoon dat het een beetje overdreven is imo.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Godlike

Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 10:20 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nouja, in het leger zitten idioter dan op het spoor spelen? Niet echt iets wat je kunt vergelijken. Het blijft niet bij onschuldig van een balkon in een zwembad springen, het moet steeds hoger. Sterker nog het moet ook van balkon naar balkon. Wanneer je zoiets doet, heb ik totaal geen medelijden met die persoon.
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 10:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Strummer schreef: | | Nouja, in het leger zitten idioter dan op het spoor spelen? Niet echt iets wat je kunt vergelijken. Het blijft niet bij onschuldig van een balkon in een zwembad springen, het moet steeds hoger. Sterker nog het moet ook van balkon naar balkon. Wanneer je zoiets doet, heb ik totaal geen medelijden met die persoon. |
Natuurlijk heb ik er geen medelijden mee sterker nog ik vind het maar een stel mongolen, maar om te zeggen dat ze niet meer mogen leven omdat ze zo achterlijk zijn vind ik overdreven.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 11:28 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Vinpower schreef: | | Zelfde als spelen op het spoor, stel het gaat een keer verkeerd weet je niet hoeveel verdriet je andere aan doet bijv. je ouders. Om wat? omdat je iets zeers dom deed. |
niet alleen je ouders (wat betreft dat over het spoor rennen)... degene die achter 't stuur zit van zo'n trein, die krijgt er ook een behoorlijke trauma van.
netals de conducteurs en zo...
|
|
| Terug naar boven |
|
|