Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Doctoren op de vuist tijdens bevalling
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Dagelijks nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Strummer
Godlike
Godlike

Rating: 89
BerichtGeplaatst: Zo Aug 29, 2010 11:18 am    Onderwerp: Doctoren op de vuist tijdens bevalling Reageer met quote

PALERMO - In de polikliniek Messina op het Italiaanse eiland Sicilië zijn twee gynaecologen slaags geraakt terwijl een vrouw aan het bevallen was. De vrouw en de baby raakten zwaargewond

De twee artsen zouden ruzie hebben gekregen uit professionele onenigheid. De ene gynaecoloog greep de andere bij de keel en dwong hem tegen de muur. De andere arts haalde daarop uit met zijn vuisten.

Complicaties
Tijdens het gevecht traden er complicaties op bij de jonge vrouw. Ze moest worden geopereerd en haar kind kreeg twee hartaanvallen die tot hersenbeschadiging hebben geleid. Het is nog niet duidelijk of moeder en kind het zullen halen.

Klacht
De echtgenoot van het slachtoffer heeft een klacht ingediend. Het Italiaanse gerecht opent een onderzoek. Beide artsen werden alvast geschorst.

Bron: AD.nl

Zoiets mag je toch echt niet verwachten van doctoren en al helemaal niet tijdens een operatie/bevalling of wat dan ook. Ik vind dat deze doctoren niet meer het recht hebben om doctor te mogen zijn.

Strummer bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
BlackLeg R
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Zo Aug 29, 2010 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote
waar gaat het toch over... dat doe je toch na de bevalling het gaat wel om mensenlevens hier... sommige mensen.... Nee

BlackLeg R bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Lisa_Cooper91
Elite
Elite

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Zo Aug 29, 2010 12:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
what the hell... die gasten moeten meteen verbannen worden van't ziekenhuis en wat mij betreft mogen ze nergens meer aan de slag als doctor...

en ik vind die foto erbij eng...

Lisa_Cooper91 bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Bart26Bart
Ervaren
Ervaren

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Zo Aug 29, 2010 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Raar verhaal .Echtgenoot dient een klacht in ?. Ik had wat anders gedaan

Bart26Bart bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
ll3echelon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 2
BerichtGeplaatst: Zo Aug 29, 2010 8:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Wie krijgt er nou ruzie naa een bevaling ( Ofzo ) Baby En Moeder zwaar gewond dat is echt zielig Confused

ll3echelon bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Dagelijks nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1