| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
phoenix
Evilgamer

Geplaatst: Do Mei 20, 2004 8:28 pm Onderwerp: |
|
|
|
aangeszien ik niet op de site van Gamershell kan komen, (kut site) kan ik het neit dl en
De pagian word grijs(hun achtergrond) en daar blijft het bij, er staat Gereed links onder in |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Do Mei 20, 2004 10:29 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik heb um wel gedownt, hijs wel geinig ja alleen ben al druk met NwN en met...andere dingen dus heb geen tijd 
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mei 21, 2004 7:45 am Onderwerp: |
|
|
|
Leuk, maar niet zo goed als mario: the lost levels. Of de remake remake van mario van nintendo zelf, super mario all stars van de snes, en die weer in iets betere kleuren en iets betere graphics naar de GBA.
@Kont, je hebt helemaal gelijk, NwN ownt alles. (neverwinter nights) 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Duke
Evilgamer

Geplaatst: Vr Mei 21, 2004 8:03 am Onderwerp: |
|
|
|
Leuke game die mario
Duke bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Vr Mei 21, 2004 10:58 am Onderwerp: |
|
|
|
@Demonic: hehe ja zeker ben al bij chapter 3
Maar kun je tussendoor ook nog saven of ook nog normaal afsluiten want ik moest mezelf dood laten gaan om weer in dat startmenu te komen esc en al die zut werkt niet 
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mei 21, 2004 11:30 am Onderwerp: |
|
|
|
| Kont schreef: | @Demonic: hehe ja zeker ben al bij chapter 3
Maar kun je tussendoor ook nog saven of ook nog normaal afsluiten want ik moest mezelf dood laten gaan om weer in dat startmenu te komen esc en al die zut werkt niet  |
nee geen enkel probleem mee, ik heb beide expansions ook al doorgelopen en geen enkel probleem met saven en gewoon uit het spel gaan. Tussendoor saven kan bovendien via het menu maar ook via de quakesave knop. Je kunt zo vaak saven als je wilt. Misschien heb je foute crack ofzo? Heb je wel de nieuwste versie? Want de versies voor 1.29 waren niet zo... 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mei 21, 2004 11:43 am Onderwerp: |
|
|
|
| leuk spel, alleen de topic titel sprak me al aan: gratis, moest meteen ff kijken |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mei 21, 2004 11:52 am Onderwerp: |
|
|
|
die snes emulator is ook ownage, dat heb ik vorig jaar echt dagen gespeeld. Kan je ook gratis downen, weet zo niet meer waar.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mei 21, 2004 12:34 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | die snes emulator is ook ownage, dat heb ik vorig jaar echt dagen gespeeld. Kan je ook gratis downen, weet zo niet meer waar. |
ligt er maar aan welke je bedoelt, er zijn zoveel snes emulators.
ZSNES geniet echter mijn voorkeur,
www.zsnes.com

|
|
| Terug naar boven |
|
|