Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Sony haalt MP3 functie uit PSP
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Sony Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BarthezZ
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 41
BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2004 10:07 am    Onderwerp: Reageer met quote
cowl kben het met demo eens
ja zeker is nintendo egt niet alleen mario
kheb nintendo 64 nog staan (wil iemand kopuh? Wink )
zitte best lauwe spellen op, perfect dark (pure ownage)
en ik vond het voordeel van nintendo vs ps(sony) dat die laadtijden van zo'n kut CD zo lang zijn
Terug naar boven
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 30
BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2004 8:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Demo, als je wat wil zeggen doe het dan GOED!!! Nintendo bestaat al veel langer dan 30 jaar, namelijk 100 jaar, miss wel langer, nintendo de pioneer??? wie kwam er met een 32bit??? wie zegt dat ik me stoer voel omdat ik 15 ben Confused maja als jij dat denkt, moet je dat doen, ik bedoel all1 te zeggen Nintendo richt zich op jonge gamers, dat zeiden ze zelf, lees anders maar een paar keer de pu staat het vaak genoeg in.
en als die laadtijden zo irri waren, nog nooit mgs gespeeld??? en wrom is de ps dan BEtER verkocht dan de n64????
wrom is de ps dan de BEST vekochte console????

BuZ_NL bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
[DemoniC][EVL]
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2004 6:25 am    Onderwerp: Reageer met quote
BuZ_NL schreef:
Demo, als je wat wil zeggen doe het dan GOED!!! Nintendo bestaat al veel langer dan 30 jaar, namelijk 100 jaar, miss wel langer, nintendo de pioneer??? wie kwam er met een 32bit??? wie zegt dat ik me stoer voel omdat ik 15 ben Confused maja als jij dat denkt, moet je dat doen, ik bedoel all1 te zeggen Nintendo richt zich op jonge gamers, dat zeiden ze zelf, lees anders maar een paar keer de pu staat het vaak genoeg in.
en als die laadtijden zo irri waren, nog nooit mgs gespeeld??? en wrom is de ps dan BEtER verkocht dan de n64????
wrom is de ps dan de BEST vekochte console????

Als je daadwerkelijk goed gelezen had wat ik daar zei zeg ik niet dat ik denk dat je stoer bent omdat je 15 bent, maar ik vind het raar dat je je met 15 jaar al te stoer/dan wel te oud voelt om mario te doen. PU is een flutblad, dat word merendeels door freelancers geschreven net zoals de pczone. Allemaal van die 15-16 jarigen die niet fatsoenlijk kunnen schrijven(ik wil hiermee niet zeggen dat dat voor elke 15-16 jarige geldt) Zekers dat de psx de best verkochte console ooit is. Dat zie je mij nergens ontkennen. Dat wil echter niet zeggen dat nintendo slecht is. (idd leuk weetje dat nintendo al meer dan 100 jaar bestaat. 1889 begonnen ze, hoewel het toen nog nintendo koppai heette, je kunt eigenlijk over het huidige nintendo van een nieuw bedrijf spreken aangezien ze nu videogames maken en geen speelkaarten) Bovendien heeft nintendo in 2002 juist aangekondigd dat ze zich ook wat meer op de rest van de markt willen rechten. Vandaar het licenceren van o.a. de resident evil serie. En dat van de laadtijden heb ik niet gezegd... Mr. Green

en die van, wie kwam er met 32-bit is ook wel erg zwak hè, je kunt niet altijd de 1e zijn met alles. Zo kan ik ook wel zeggen wie kwam er met 64-bit!? Laughing

Kijk ik zie al wat hier het probleem is, jij bent gewoon een sony fan en dus blind voor alle andere dingen. Ik zal echt niet steevast beweren dat nintendo ownt, ik heb zelfs nota bene ook een psx,ps2,xbox en gamecube. Je pakt gewoon dat wat je leuk vind.

[DemoniC][EVL] bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2004 7:11 am    Onderwerp: Reageer met quote
nintendo brengt over het algemeen meer kiddy games dan Sony, voor een portable console is dat niet eens zo slecht. Ik speel liever games als wario, mario kart etc dan een splinter cell rip off of een ander spel in die richting. Een portable console is gewoon een hele andere ervaring dan een pc/console.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 30
BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2004 2:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote
k ben helemaal geen sony fan, sony denkt altijd maar all1 maar aan geld, en de gamers komen opde 2de plaats, ik heb een psx,ps2, xbox en had een gamecube, dusz ik weet waar ik over praat, ik gh cker niet de ps2 voortrekken want welke console is het minst sterke met de hardware?? de ps2, maar dat wil niet zeggen dat games lelijk hoeven te zijn, het ligt net aan de programeurs, k heb vandaag het eerste filmpje gezien van GTASA, en zie dat het gwoon weer erg veel op deel 3 en vc lijkt, maar als ze veel nieuwe veranderingen doen dan vin k die graphics niej boeje.
maar nu weer ff ontopic, nintendo maakt wel de orgineelste games, en heeft de console met de meest orgineelste games, neem als voorbeeld monkeybal, hoe kom je dr op Razz of mario, een pizza vreter die een prinses moet redden, gwoon veel fantasie, net zoals final fantasy, maar games als splinter cell zouden ook wel in het echt kunnen gebeuren, monkey bal niej.

BuZ_NL bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2004 3:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote
san andreas zal grafisch niet echt groot worden idd, maar de gameplay wordt echt top dit keer daarom is het nu al zo populair Mr. Green

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
RazieL
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2004 3:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
[DemoniC][EVL] schreef:
ik heb zelfs nota bene ook een psx,ps2,xbox en gamecube. Je pakt gewoon dat wat je leuk vind.

Blijkbaar heb jij dus geen idee wat je leuk vind RazzWink
Terug naar boven
[DemoniC][EVL]
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2004 4:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
RazieL schreef:
[DemoniC][EVL] schreef:
ik heb zelfs nota bene ook een psx,ps2,xbox en gamecube. Je pakt gewoon dat wat je leuk vind.

Blijkbaar heb jij dus geen idee wat je leuk vind RazzWink

jawel ik vind het allemaal leuk.

[DemoniC][EVL] bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
SpawN
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2004 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote
wat hebben jullie met dat lauw?? Neutral wat een negerwoord....

maja, ik vind egt wel dat nintendo ownt Razz mario ownt net zo hard Cool

SpawN bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Sony Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 3 van 3
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3