Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
FAQ : Koeling & Temperaturen
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 05, 2006 7:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote
En wat heb je op je CPU zitten?
Terug naar boven
Koen
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 81
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 05, 2006 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Q#18: What does the "Aux" temperature shown on the Computer / Sensor page mean?

A#18: "CPU" temperature means the temperature measured around the CPU socket, whereas "CPU Diode" temperature means the temperature of the CPU core.

http://www.lavalys.com/products/faq.php?pi...ang=en&pageid=5

Geloof het nou maar, aux is bij sommige cpu en bij sommige chipset.

@molmuis thx, wil je die prom dan 24/7 gaan gebruiken ? of alleen voor oc'en ?
Terug naar boven
Molmuis
Elite
Elite

Rating: 21
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 05, 2006 7:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ja ik zit nu ff met een zwaare dip krijg me pc niet game stabiel heb laast 3 sesies van 9 uur lang prime gedraait doet het gewoon goed @ 2.9ghz met ram op 250 2-2-2-5. 3dmark 06 draait gewoon maar, zo dra ik wil gaan gamen loopt de boel vast lijkt wel iets met geluid. zo ff me audigy 2 er uit en onboard proberen hopelijk is het een bios update. Ja ligt er aan hoeveel herie z'n prom maakt anders alleen voor het ocen. En z'n prom vreet denk een hoop stroom zouden me ouders ook wel nie zo leuk vinden gebruik al genoeg zo. En als ie voor 24h/7 gaat dan moet ik ook nog zien hoe ik die slang bij me cpu krijg netjes door me kasie heen.
Terug naar boven
Koen
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 05, 2006 7:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Mja omdat ik mijne maar 1 keer ga gebruiken, en dan ga verkopen.
Maar die is niet voor 24/7, want is veel te krachtig en lawaaierig, normale proms hebben 1/4 hp compressor erin en ik heb 3/4 hp dus das iets sterker ^^
Terug naar boven
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 05, 2006 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Molmuis schreef:
ja ik zit nu ff met een zwaare dip krijg me pc niet game stabiel heb laast 3 sesies van 9 uur lang prime gedraait doet het gewoon goed @ 2.9ghz met ram op 250 2-2-2-5. 3dmark 06 draait gewoon maar, zo dra ik wil gaan gamen loopt de boel vast lijkt wel iets met geluid. zo ff me audigy 2 er uit en onboard proberen hopelijk is het een bios update. Ja ligt er aan hoeveel herie z'n prom maakt anders alleen voor het ocen. En z'n prom vreet denk een hoop stroom zouden me ouders ook wel nie zo leuk vinden gebruik al genoeg zo. En als ie voor 24h/7 gaat dan moet ik ook nog zien hoe ik die slang bij me cpu krijg netjes door me kasie heen.

had ik ook. Is een bug waar meer mensen last van hebben. Sommige spellen maken namelijk gebruik van openAL. op soundblaster.com is er een nieuwe final driver te downloaden voor alle audigy's met volledige openAL ondersteuning. Dan loopt ie niet meer vast met games. (tenminste bij mij dan)
Terug naar boven
Molmuis
Elite
Elite

Rating: 21
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 05, 2006 8:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote
denk nie dat het aan de driver ligt want als ik gewoon opstandaart instellingen draai kan ik wel gewoon alle games doen. EN met de meeste updates zegt ie bij mij dat ie de kaart niet kan vinden.
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 1:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zo eindelijk zit m'n koelblok dan goed Smile Stressed is de piek 41 graden geweest, idle is ie 35C, lijkt me toch redelijk.

Hij zit nog wel steeds op 2310 maar binnenkort eens proberen om hem wat sneller te krijgen Smile
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 16
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 3:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Heb je Cool 'n Quiet aanstaan Sphinxx?
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 3:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nope, @ Tweakers stond dat je het beter uit kon zetten als je ging OC'en. En het lijkt me trouwens ook rete-irritand als je CPU heel de tijd schommeld. Dan is ie weer langzaam en dan weer snel... Nee ik laat hem wel uit dat cool 'n stil
Terug naar boven
Koen
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote
daar merk je niks van hoor, als je niks doet gaat die slomer waar heb je hem dan voor nodig ? pcies niet..
Ik gebruik zelf ook zo'n soort programma, werkt perfect
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 5:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Hmm naja kzal wel eens kijken in de bios
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 5:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Mijn temps nu:

Terug naar boven
Koen
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 10:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
mijn 5e a64 uitgekleed Smile deze met een mooie ring eromheen, die precies goed valt (ook in hoogte).

Terug naar boven
o vet
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 19
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
weetje hoe niet vet, ik zette mijn PC aan en toen ging ik naar dat tab screen, of hoe dat ook heet
stond er CPU speed, dus ik klik dat aan. stond er ook 2800 mhz (ofzo) tussen, dus ik klik die aan Mr. Green gebeurt er niks, dus moest ik em weer terugzetten :/
waarom gebeurt er dan niks
Terug naar boven
Koen
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 10:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
wat voor cpu ?
lijkt me nogal logisch dat die niet doet als je zomaar zonder dat je weet gaat overclocken.
Bios reset.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 12 van 13
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende