| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Strummer
Godlike

Geplaatst: Do Dec 23, 2010 5:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
Apple vind ik echt zo'n schijt merk, alles moet je er zowat apart voor halen. Zelfs die stekkertjes van bijv. een VGA aansluiting.
Strummer bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Grave
Ervaren

Geplaatst: Do Dec 23, 2010 7:16 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Strummer schreef: | | Apple vind ik echt zo'n schijt merk, alles moet je er zowat apart voor halen. Zelfs die stekkertjes van bijv. een VGA aansluiting. |
Ja en voor een windows bak heb je nooit ergens een kabel voor nodig wou je zeggen? Kan er niet over meepraten, heb nog nooit apart een kabel voor mn macs hoeven te halen, alles zat er standaard bij aankoop al bij en werkt altijd en zelfs na 2 jaar loopt mn mac nog even snel als de eerste dag dat ik hem kreeg zonder dat ik ooit iets aan onderhoud heb hoeven te doen.
En een vga kabel is hetzelfde op een windows bak of mac Enige wat apart op mac laptops is displayport, maar dat komt volgend jaar ook naar windows bakken wanneer vga er helemaal uit gaat. Misschien dat sommige mensen het irritant vinden dat Apple altijd voor loopt met nieuwe aansluitingen, maar ook windows zal er volgend jaar aan moeten geloven.
http://tweakers.net/nieuws/71232/intel-en-amd-luiden-einde-vga-in.html
Grave bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Dec 20, 2011 4:16 pm Onderwerp: |
|
|
|
mijn xbox360 console die loopt soms vast tijdens het gamen en vaak altijd als ik hem uit doet dan gaat de lichtjes van de aanknop uit maar dan blijft de console nog draaien en dan knipert de lichtje van de aan/uit knopje 3 of2 keer en dan pas gaat de console uit voorheen was dat niet zo heeft dat meschien met koeling of temperatuur te maken.heeft iemand daar ervaring mee zoja zou u me kunnen helpen.
alvast bedankt. :)
Geplaatst 20 Dec 2011 15:16:
ben ik mee eens (Strummer).
toen ik een ipod nano haalde voor 200 euro moest ik apart itunes downloaden om muziek waarbij je 99 cent voor moest betalen.
echt belachelijk.
ik had uit eindelijk een manier gevonden om dat niet te doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Dec 20, 2011 5:09 pm Onderwerp: |
|
|
|
Intercooler kopen. Nog meer herrie, maar goed, de 360 maakt van zichzelf al aardig wat herrie. Werkt wel prima, heb er ook een voor de PS3. Blazen als 'n gek.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Dec 20, 2011 10:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
ja ik gebruik ook een intercooler.
al een jaar,herie maken dat doet ie wel heb ik gemerkt. |