| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Snackpens
Hardcoreposter

Geplaatst: Di Okt 26, 2004 3:52 pm Onderwerp: Casemod tips |
|
|
|
heuj allemaal.
Ik zat erover te denken om mijn case wat te gaan opvrolijken . Maar ik heb dit nog nooit gedaan en heb wel een idee hoe het moet, maar weet het niet precies. Heeft er iemand wat goeie tips voor casemodden? Zoals welke gereedschappen gebruiken en welk soort plexi-glas? Licht tips enzo?
Heeft er nog iemand tips voor welk design ik zou gaan gebruiken?
Dit is me kast:
(ja hij was cheap )
De zeikant die je ziet zit trouwens de achterkant van me mobo, maar de andere kant ziet er precies hetzelfde uit... Iemand verder een mooi voorbeeld wat niet al te moeilijk is??
Zo ziet die zeikant er dus uit (is andere kast hoor maar zelfde zeikant)

Snackpens bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 26, 2004 4:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
weet je, zo'n kast heb ik al jaren willen hebben maar het is er niet van gekomen, dit vind ik werkelijk prachtige kasten (zwart is nog mooier). Maar als je het echt wil modden dan zouk aan de zijkant een mooi rond gat erin zagen en glasplaat ervoor doen, kvind het een mooie kast dus zou zelf nooit iets ermee doen.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 26, 2004 5:19 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik ben het met jeroen eens die 2e kast is geil. Ik had hem ook bijna gekocht, Ik heb veel mods gezien met die kast |
|
| Terug naar boven |
|
|
Infinity
Hardcoreposter

Geplaatst: Di Okt 26, 2004 5:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
| hijs wel mooi, maar je moet wel zelf ideeĂŠn bedenken he, is beter voor je |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Di Okt 26, 2004 5:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
je kan beter vragen stellen dat is makkelijker
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
BarthezZ
Evilgamer

Geplaatst: Di Okt 26, 2004 5:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
hmm styles?.. geen idee :p
je kan met een dremel vaak mooie ontwerpern maken in je zei paneel...
en voordat je wat dan ook doet eerst GOEd uittekenen |
|
| Terug naar boven |
|
|
Snackpens
Hardcoreposter

Geplaatst: Di Okt 26, 2004 6:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nou 51 euro en je hebt er ook 1 hoor . Maar zoals welk type plexi moet je hebben? (dikte) En ipeliva heb je toevallig nog een plaatje van zo'n mod? Heb ik beetje een ID wat ik eraan zou kunnen veranderen...
Snackpens bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Feb 23, 2005 6:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
nou ik heb een ict bedrijf en dit soort dingen doe ik dagenlijks. voor die bovenste kast zou ik zeggen laat hangen de zijplaten van die zijn erg zwakjes en als je erin gaat dremelen word t wankelig of trek je m gouw onherstelbaar krom. de onderste kast (ondanks lijken ze veel opelkaar !) is heel anders. je kan daar makkenlijk iets uit dremelen/zagen t slimste voor die kast is gewoon een simpel vier kant of een x. een vierkant zou het mooieste zijn want het is een vrij groote kast. leuken dingen om er in te stoppen zijn:
1x ide uv reflected cabels
1x uv beam (zo,n neon balkje zeg maar maar dan uv licht geen uv kleur!)
die beam plaats je vlakbij die ide cabel
1x sunbeam op de grond plaatsen.
2x coloured fans achterin.
1x coloured fan boven op met patroon.
1x fancontroller
tigx kabeltjes sleeven en je molex stekkertjes verandern in een flashy kleur (leuk als die ook uv zijn)
als je dan toch wat gevorder raakt is het volgende ergleuk
1x spigeltje op houten (ja ! houten ! ) pootjes onder op in de kast naast je sunbeam daar boven op een spiegeltje (resultaat: een mooie reflectie in je kast en een beetje in de omheining waar je kast staat. ook kan je al je kabeltjes daar onder kwijt.
1x voorkant een vierkant dreemelen bij zo,n cd/dvdrom kapje een rondje van 3cm in doorsnee daar plaats je zo,n laser led driehoekje)-deze zijn overigens erg prijzig!
kortom leuken idee voor zo,n leuke kast. maar voor ultimate casemod raad ik je een alienware of een qtec kast aan deze lekker groot en stevig. ook weer niet te lomp he ow en niet vergeten ! neem er allen tijd voor want niet alles is herstelbaar voor ongeveer het zelfde resultaat kan jij ef mn topic bekijken die ik ook in deze sectie heb geplaatst. ik ben ook nog half bezig met het modden maar ik zit al boven de 200 euro aan mod stuff ^^
Z@3 +2 |
|
| Terug naar boven |
|
|