Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Casemod tips
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Hardware: Overclocking/tweaking
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Snackpens
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 8
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2004 3:52 pm    Onderwerp: Casemod tips Reageer met quote
heuj allemaal.
Ik zat erover te denken om mijn case wat te gaan opvrolijken Smile. Maar ik heb dit nog nooit gedaan en heb wel een idee hoe het moet, maar weet het niet precies. Heeft er iemand wat goeie tips voor casemodden? Zoals welke gereedschappen gebruiken en welk soort plexi-glas? Licht tips enzo?

Heeft er nog iemand tips voor welk design ik zou gaan gebruiken?
Dit is me kast:

(ja hij was cheap Razz)

De zeikant die je ziet zit trouwens de achterkant van me mobo, maar de andere kant ziet er precies hetzelfde uit... Iemand verder een mooi voorbeeld wat niet al te moeilijk is??

Zo ziet die zeikant er dus uit (is andere kast hoor maar zelfde zeikant)

Snackpens bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2004 4:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
weet je, zo'n kast heb ik al jaren willen hebben maar het is er niet van gekomen, dit vind ik werkelijk prachtige kasten (zwart is nog mooier). Maar als je het echt wil modden dan zouk aan de zijkant een mooi rond gat erin zagen en glasplaat ervoor doen, kvind het een mooie kast dus zou zelf nooit iets ermee doen.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Evil Portraits
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2004 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik ben het met jeroen eens die 2e kast is geil. Ik had hem ook bijna gekocht, Ik heb veel mods gezien met die kast
Terug naar boven
Infinity
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2004 5:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote
hijs wel mooi, maar je moet wel zelf ideeĂŠn bedenken he, is beter voor je
Terug naar boven
Sphinxx
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2004 5:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
je kan beter vragen stellen dat is makkelijker

Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
BarthezZ
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 41
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2004 5:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
hmm styles?.. geen idee :p
je kan met een dremel vaak mooie ontwerpern maken in je zei paneel...
en voordat je wat dan ook doet eerst GOEd uittekenen
Terug naar boven
Snackpens
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 8
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2004 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nou 51 euro en je hebt er ook 1 hoor Razz. Maar zoals welk type plexi moet je hebben? (dikte) En ipeliva heb je toevallig nog een plaatje van zo'n mod? Heb ik beetje een ID wat ik eraan zou kunnen veranderen...

Snackpens bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
sk8*board
Trainee
Trainee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2005 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nou ik heb een ict bedrijf en dit soort dingen doe ik dagenlijks. voor die bovenste kast zou ik zeggen laat hangen de zijplaten van die zijn erg zwakjes en als je erin gaat dremelen word t wankelig of trek je m gouw onherstelbaar krom. Crying or Very sad de onderste kast (ondanks lijken ze veel opelkaar !) is heel anders. je kan daar makkenlijk iets uit dremelen/zagen t slimste voor die kast is gewoon een simpel vier kant of een x. een vierkant zou het mooieste zijn want het is een vrij groote kast. leuken dingen om er in te stoppen zijn:
1x ide uv reflected cabels
1x uv beam (zo,n neon balkje zeg maar maar dan uv licht geen uv kleur!)
die beam plaats je vlakbij die ide cabel
1x sunbeam op de grond plaatsen.
2x coloured fans achterin.
1x coloured fan boven op met patroon.
1x fancontroller
tigx kabeltjes sleeven en je molex stekkertjes verandern in een flashy kleur (leuk als die ook uv zijn)

als je dan toch wat gevorder raakt is het volgende ergleuk
1x spigeltje op houten (ja ! houten ! ) pootjes onder op in de kast naast je sunbeam daar boven op een spiegeltje (resultaat: een mooie reflectie in je kast en een beetje in de omheining waar je kast staat. ook kan je al je kabeltjes daar onder kwijt.

1x voorkant een vierkant dreemelen bij zo,n cd/dvdrom kapje een rondje van 3cm in doorsnee daar plaats je zo,n laser led driehoekje)-deze zijn overigens erg prijzig!

kortom leuken idee voor zo,n leuke kast. maar voor ultimate casemod raad ik je een alienware of een qtec kast aan deze lekker groot en stevig. ook weer niet te lomp he Very Happy ow en niet vergeten ! Arrow neem er allen tijd voor want niet alles is herstelbaar Idea voor ongeveer het zelfde resultaat kan jij ef mn topic bekijken die ik ook in deze sectie heb geplaatst. ik ben ook nog half bezig met het modden maar ik zit al boven de 200 euro aan mod stuff ^^ huh

Z@3 +2
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Hardware: Overclocking/tweaking Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1