| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Za Feb 26, 2005 1:27 pm Onderwerp: snes |
|
|
|
| ik ben op zoek naar een emulator van de snes en een site waar je ECHT alle games van de snes kunt downloaden ik heb ook gezocht maar helaas niets gevonden wie helpt mij alvast heel erg bedankt de spellen waar ik interesse in heb zijn final fantasy 6 marioworld en salamander |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Feb 26, 2005 1:58 pm Onderwerp: |
|
|
|
thanx voor de informatie maar hoe werkt in godsnaam zon emulator load en dan die file die ik gedownload heb staat bij mijn documenten-games en wat betekent die atmz aan de echter kant??
Geplaatst Za Feb 26, 2005 2:35 pm:
weke resolutie moet ik hebben er staan onder de bij de legende d r s daar snap ik niet van ik heb die van 800x600 s genomen??
Geplaatst Za Feb 26, 2005 6:27 pm:
wie kan mij vertellen hoe ik de normale snelheid weer teug krijg van mijn emulator(snes)want die van mij gaat wel 100x zo snel(t spel)alvast bedankt :(
Geplaatst Za Feb 26, 2005 7:23 pm:
ik wil graag jullie hulp anders kan ik de spellen niet spelen op de oude snes simulatie krijg ik in t spel zwart wit beelden en op de nieuwe snes emulatie1.41 geloof ik gaat spel of de intro wel 100x snel wie helpt mij wie helpt mij please anders kan ik geen een spel spelen  |
|
| Terug naar boven |
|
|