Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Eindelijk mijn PsP!!
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 30
BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2005 7:37 pm    Onderwerp: Eindelijk mijn PsP!! Reageer met quote
Ik heb sinds gister EINDELIJK mijn psp!, us value pack+NHL Gretzky+Sampler.
Als je dat dingmet de ds vergelijkt (ALS kan eigenlijk niet behalve dat het allebei een HANDHELD is), dan ownd ie dik, k heb ook al op de ds gespeeld, maar psp is gwoon vele maler beter!!!
k weet niet of iemand mij het logo van EG kan mailen, dan kan k die ff op de psp zette en dan een screen maken.

BuZ_NL
Terug naar boven
Necrocide
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 15
BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2005 7:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Haha, ik geloof je, idd wel stoer ding Cool.
Terug naar boven
Schaap
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 64
BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2005 7:48 pm    Onderwerp: Re: Eindelijk mijn PsP!! Reageer met quote
BuZ_NL schreef:
Ik heb sinds gister EINDELIJK mijn psp!, us value pack+NHL Gretzky+Sampler.
Als je dat dingmet de ds vergelijkt (ALS kan eigenlijk niet behalve dat het allebei een HANDHELD is), dan ownd ie dik, k heb ook al op de ds gespeeld, maar psp is gwoon vele maler beter!!!
k weet niet of iemand mij het logo van EG kan mailen, dan kan k die ff op de psp zette en dan een screen maken.

BuZ_NL

Je kunt ook gewoon de screens aan jeroen geven.. zal hij vast niet moeilijk over doen.!!
Terug naar boven
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2005 8:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
k heb een paar shots gmaakt met mijn cam, niet echt top kwaliteit, maar k moet ff w88 op een camera. naar wie kan ik ze mailen om te uploade?
Terug naar boven
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2005 8:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
reviews@evilgamerz.com
jeroen@evilgamerz.com

stuur ze anders eventueel even naar baas@evilgamerz.com dan bak ik er wel een nieuwspost van
Terug naar boven
RazieL
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2005 8:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
als je een paar games op psp hebt gespeeld vertel er es wat meer over. vergeleken met de ds (als je daar ervaring mee hebt), kwaliteit van geluid en gfx, gameplay, levensduur van batterij, laadtijden, overige mogelijkheden etc. ben wel benieuwd Smile
Terug naar boven
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2005 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote
oke is goed:D, zal k een revieuw maken over de psp? met de + en - kanten? en mijn ervaring enz?
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2005 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Morgen zet ik ze in het nieuws Buz, bedankt!!!
Terug naar boven
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2005 12:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nee Z@3, JIJ bedankt!! Very Happy
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2005 3:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote
BuZ_NL schreef:
oke is goed:D, zal k een revieuw maken over de psp? met de + en - kanten? en mijn ervaring enz?

zou strak zijn, als er nou ook nog iemand de DS doet hebben we ze allebei gehad Very Happy
Terug naar boven
Necrocide
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 15
BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2005 3:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik kan wel een keer een review over de DS, beter te laat dan nooit hé.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2005 4:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Necrocide schreef:
Ik kan wel een keer een review over de DS, beter te laat dan nooit hé.

Ga je gang, ik vind de DS ook veel mooier dan die PSP. De plaatjes van BuZ zagen er wel indrukwekkend uit maar ik vind hem zo standaard rechthoekig qua vorm.
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2005 4:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
DS:
- Makkelijker met Shooters,
- RTS games,
- KUT Graphics

PSP:
- Mooie Graphics
- Makkelijker met Race Games
- DVD's checken
Terug naar boven
Schaap
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 64
BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2005 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zo.. zo.. zo.. =Thanatos=. Ik hoor het al! Jij hebt beide consoles bespeeld of in je bezit. Hebt de gehele lineup onder handen genomen en gaat nu een aantal reviews schrijven bedankt… Gast, als je consoles wilt gaan voortrekken en of afkraken doe dat dan even ergens anders ofzo, op een loverboy psp forum, daar ben je vast welkom.
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2005 6:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Schaap schreef:
Zo.. zo.. zo.. =Thanatos=. Ik hoor het al! Jij hebt beide consoles bespeeld of in je bezit. Hebt de gehele lineup onder handen genomen en gaat nu een aantal reviews schrijven bedankt… Gast, als je consoles wilt gaan voortrekken en of afkraken doe dat dan even ergens anders ofzo, op een loverboy psp forum, daar ben je vast welkom.

GVD! jij bent egt zown LUL! iemand mag tog zijn mening geven! als jij dat eeuwige gezeik van je nou eens voor je houd, en dat "eens op een ander forum" doet:? zijn we daar ook van af Evil or Very Mad

iig, de psp lijkt me vetter dan DS, dat touch screentje is klote Laughing (PS: de PSP nog niet bespeeld, DS wel, daarom ook LIJKT me, zie je schaap!)
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 6
Ga naar Pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende