| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
| dan heb je een accu die LAM is, mijn psp heeft een accu die net een paar dagen oud is en NIET lam is, als je ergeen 1 hebt, waarom kraak je hem dan af?, je mag hem van mij afkraken, boeit nix, maar je hebt er geen eens 1, dus hoe ziellig kan je zijn? |
|
| Terug naar boven |
|
|
code_zero
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
| PSP accu is nije lam jou laptop ze accu wel en die accu's kan je nije met elkaar Vergelijken een Alcaline Baterij zit geloof ik nije in de PSP.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
whahahahha je kunt wel zien dat COde_Zero en Buz_nl vriendjes zijn ze blijven elkaar steunen en dir forum afkraken.
Ik ga nu uit mijn status als mod.
ALS HET JE NIET BEVALT DONDERSTRAAL DAN OP!!!!!!!!!!!111111111
Dat lucht op, owja nu gaan kijken hoeveel mensen hier weer op reageren met "Sphinxx je bent een slechte mod " Gefeliciteerdd! |
|
| Terug naar boven |
|
|
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
| code_zero schreef: | | Ja Indd dat denk ik ook maja wij zullen wel de gene zijn Volgens hun zow dat wij geen Hersens hebben maja... mijn laptop zegt ookw als ie 8 uur aangeeft dat ie nog maar inwerkelijkheid 2 uur kan dat betekent dat je een LAMME accu hebt aangezien de PSP van buzz nieuw is lijkt me 8 uur meer dan de egt tijd.. |
zeker geen lamme accu. Dan ben je pas dom als je dat denkt. Windows en elke andere OS/bios/sensor geeft maar een estimate van de duur van de accu/batterij. Dat is geheel vrijblijvend. Ik draai mijn laptop dan gewoon constant fullspeed en laat hem idle niet terugschakelen naar lagere clocksnelheid. Zo kan het ook net zo goed met de psp zijn dat ie int begin netjes 8 uur aangeeft, maar dat wil niet zeggen, al is ie nog zo nieuw dat ie met alles voluit aan ook echt die 8 uur gaat volbrengen.[/quote] |
|
| Terug naar boven |
|
|
Necrocide
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Quote: |
dan heb je een accu die LAM is, mijn psp heeft een accu die net een paar dagen oud is en NIET lam is, als je ergeen 1 hebt, waarom kraak je hem dan af?, je mag hem van mij afkraken, boeit nix, maar je hebt er geen eens 1, dus hoe ziellig kan je zijn?
|
Waarom wil je iets hebben dat je afkraakt ;d, en Demo kraakt de PSP volgens mij ook helemaal niet af. |
|
| Terug naar boven |
|
|
RazieL
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Geloof je alles wat je leest? Een onafhankelijke organisatie die kan je nog wel redelijk vertrouwen, maar dit zegt me niet zoveel. Zoiets moet je gewoon uit eigen ervaring meemaken |
|
| Terug naar boven |
|
|
code_zero
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik ben niemand ze vriend ik heb het nu over de accu en over dat je een slechte mod.. ben weet ik veel boeit me ookw niej egt.. tog leuk dat je je tijd hier beoefent en donder dan op neej ik Discuseer mee over Accu's en andere Onderwrpen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:47 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Necrocide schreef: | | Quote: |
dan heb je een accu die LAM is, mijn psp heeft een accu die net een paar dagen oud is en NIET lam is, als je ergeen 1 hebt, waarom kraak je hem dan af?, je mag hem van mij afkraken, boeit nix, maar je hebt er geen eens 1, dus hoe ziellig kan je zijn?
|
Waarom wil je iets hebben dat je afkraakt ;d, en Demo kraakt de PSP volgens mij ook helemaal niet af. |
nee, ik heb verder niks tegen op de psp, retegoed ding. Alleen ook de mensen die ik ken en hem wel hebben kunnen niet zo lang met dat ding doen. En ik val nogmaals terug op de getoonde duur, en wat ie werkelijk kan volbrengen.
Je kunt van een auto toch ook niet zeggen, oh, ik heb nog zoveel liter, dus ik kan nog dik 2 uur rijden. Ligt er maar aan hoe je rijdt.
Dat ding kan mooi 8 uur aangeven, maar die 8 uur echt volmaken...
Zo ook met bijv telefoons. Die kan ook zo aangeven dat ie nog 48 uur meekan. Als je echter constant belt bijv zal hij die 48 uur echt niet halen.
En zo met allerlei apparaten.
M.A.W dus nogmaals, wat ie zegt en wat ie doet kan nogal verschillen, en zoals ook duidelijk uit bovenstaande voorbeelden is af te leiden, hoeft dat er totaal niet op te duiden dat de desbetreffende accu/batterij brak of lam is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
we zijn nu een trieste discussie over accu's aan het houden, gaan we het strx ook nog over de knopjes en toetse hebben? over een ledje dat erin zit?
en ik heb dik 8 uur achterelkaar zitte game met mijn psp, dus ik kan 100% cker zeggen dat het kan!
lkkr boeie wat jullie zeggen, jullie lullen gwoon bullshit, geen ervaring........ |
|
| Terug naar boven |
|
|
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
| BuZ_NL schreef: | we zijn nu een trieste discussie over accu's aan het houden, gaan we het strx ook nog over de knopjes en toetse hebben? over een ledje dat erin zit?
en ik heb dik 8 uur achterelkaar zitte game met mijn psp, dus ik kan 100% cker zeggen dat het kan!
lkkr boeie wat jullie zeggen, jullie lullen gwoon bullshit, geen ervaring........ |
tja, als ik 5 mensen ken die hem wel hebben en het niet kunnen en er hier 1tje zegt dat het wel kan... en die nota bene zo'n betweterige houding heeft, en niet eens mijn op mijn bovenstaande punten normaal kan ingaan, en dan ook nog eens begint over meer volwassen mensen nodig op dit forum, wat hilarisch is met oog op zijn eigen houding in bovenstaande gevallen, lijkt het mij zeeeeeeeeer ongeloofwaardig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Necrocide
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Het is gewoon een feit dat het ene spel sneller dan ander de accu leeg zuipt, daar heb je geen ervaring voor nodig, dat jij met je spel (en) 8uur kan gamen, betekent niet dat iedereen met zijn PSP 8 uur kan gamen met welk spel dan ook. |
|
| Terug naar boven |
|
|
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:52 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Necrocide schreef: | | Het is gewoon een feit dat het ene spel sneller dan ander de accu leeg zuipt, daar heb je geen ervaring voor nodig, dat jij met je spel (en) 8uur kan gamen, betekent niet dat iedereen met zijn PSP 8 uur kan gamen met welk spel dan ook. |
kijk eens aan, iemand die wel het principe van accu's/batterijen doorheeft.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:55 pm Onderwerp: |
|
|
|
lkkr boeie, die "vrienden" van jou, ik betweterig? nee ik heb hem, JIJ NIET, dus ik heb er ervaring mee, en dat jij speelt bij die "vrienden" van jou, tja das jou probleem.
ik kan 8 uur 8erelkaar gretzky spelen, en dat je het niet gelooft, tja jou probleem, ik kan 8 uur 8erelkaar spelen, en dat pakt niemand van me af!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:56 pm Onderwerp: |
|
|
|
| BuZ_NL schreef: | lkkr boeie, die "vrienden" van jou, ik betweterig? nee ik heb hem, JIJ NIET, dus ik heb er ervaring mee, en dat jij speelt bij die "vrienden" van jou, tja das jou probleem.
ik kan 8 uur 8erelkaar gretzky spelen, en dat je het niet gelooft, tja jou probleem, ik kan 8 uur 8erelkaar spelen, en dat pakt niemand van me af!  |
en om toch weer even terug te komen op die kreet om volwassen gedrag: lees en huiver mensen.
Maar even wat anders buz, je moet je eens niet meteen zo persoonlijk aangevallen voelen. Ik heb in eerste instantie niet eens gezegd dat het niet waar is, ik wees jou er slechts op dat ook al kan een display zeggen dat ie nog 8 uur heeft, dat (lees hiervoor bovenstaande posts maar door) dat niet wil zeggen dat dat ook altijd haalbaar is. Dat was gewoon in eerste instantie mijn punt. Jij begint echter een hele tirade... |
|
| Terug naar boven |
|
|
RazieL
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:59 pm Onderwerp: |
|
|
|
Oke, deze discussie lijkt me wel afgelopen nu. Ik w8 eigenlijk nog op wat in-game screens Buz  |
|
| Terug naar boven |
|
|