Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Eindelijk mijn PsP!!
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Sony Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Necrocide
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 15
BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Het is gewoon een feit dat het ene spel sneller dan ander de accu leeg zuipt, daar heb je geen ervaring voor nodig, dat jij met je spel (en) 8uur kan gamen, betekent niet dat iedereen met zijn PSP 8 uur kan gamen met welk spel dan ook.
Terug naar boven
[DemoniC][EVL]
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Necrocide schreef:
Het is gewoon een feit dat het ene spel sneller dan ander de accu leeg zuipt, daar heb je geen ervaring voor nodig, dat jij met je spel (en) 8uur kan gamen, betekent niet dat iedereen met zijn PSP 8 uur kan gamen met welk spel dan ook.

kijk eens aan, iemand die wel het principe van accu's/batterijen doorheeft. klappen klappen klappen

[DemoniC][EVL] bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 30
BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
lkkr boeie, die "vrienden" van jou, ik betweterig? nee ik heb hem, JIJ NIET, dus ik heb er ervaring mee, en dat jij speelt bij die "vrienden" van jou, tja das jou probleem.
ik kan 8 uur 8erelkaar gretzky spelen, en dat je het niet gelooft, tja jou probleem, ik kan 8 uur 8erelkaar spelen, en dat pakt niemand van me af! Laughing

BuZ_NL bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
[DemoniC][EVL]
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote
BuZ_NL schreef:
lkkr boeie, die "vrienden" van jou, ik betweterig? nee ik heb hem, JIJ NIET, dus ik heb er ervaring mee, en dat jij speelt bij die "vrienden" van jou, tja das jou probleem.
ik kan 8 uur 8erelkaar gretzky spelen, en dat je het niet gelooft, tja jou probleem, ik kan 8 uur 8erelkaar spelen, en dat pakt niemand van me af! Laughing

en om toch weer even terug te komen op die kreet om volwassen gedrag: lees en huiver mensen.

Maar even wat anders buz, je moet je eens niet meteen zo persoonlijk aangevallen voelen. Ik heb in eerste instantie niet eens gezegd dat het niet waar is, ik wees jou er slechts op dat ook al kan een display zeggen dat ie nog 8 uur heeft, dat (lees hiervoor bovenstaande posts maar door) dat niet wil zeggen dat dat ook altijd haalbaar is. Dat was gewoon in eerste instantie mijn punt. Jij begint echter een hele tirade...

[DemoniC][EVL] bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
RazieL
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Oke, deze discussie lijkt me wel afgelopen nu. Ik w8 eigenlijk nog op wat in-game screens Buz Wink
Terug naar boven
VooDoo
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 5:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Je kan als je gewoon gamed met welk spel dan ook 7 a 8 uur gamen en als je films gaat kijken 2 a 3 uur dat is wat overal staat en als we het nou ff leuk houde en nog niks gaan afkrake kunne we miss nog wel een x een psp en ds-party houwe Mr. Green :D

Geplaatst Do Mei 19, 2005 4:48 pm:

Ik zit te zoeken naar een mermory stick voor een psp maar die dingen zijn zo fucking duur is daar geen alternatief voor ofzo bijv. dat er 1 van een camera van sony inpast??? huh
Terug naar boven
klepvis
Wannabe
Wannabe

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Di Dec 02, 2008 2:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik vind zelf de ds minder dan de psp ik denk dat je erg makkelijk je touch screen naar de klote helpt en je dat stokje ook wel snel kwijt zal zijn het is handig dat je em kan dicht klappen maar mijn vriend was iets te antosieast en brak het ding door midden en op ds heb je bijna aleen van die baby spellen
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Sony Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 8 van 8
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8