| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Vr Apr 15, 2005 7:37 pm Onderwerp: Eindelijk mijn PsP!! |
|
|
|
Ik heb sinds gister EINDELIJK mijn psp!, us value pack+NHL Gretzky+Sampler.
Als je dat dingmet de ds vergelijkt (ALS kan eigenlijk niet behalve dat het allebei een HANDHELD is), dan ownd ie dik, k heb ook al op de ds gespeeld, maar psp is gwoon vele maler beter!!!
k weet niet of iemand mij het logo van EG kan mailen, dan kan k die ff op de psp zette en dan een screen maken.
BuZ_NL |
|
| Terug naar boven |
|
|
Necrocide
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Vr Apr 15, 2005 7:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
Haha, ik geloof je, idd wel stoer ding . |
|
| Terug naar boven |
|
|
Schaap
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Vr Apr 15, 2005 7:48 pm Onderwerp: Re: Eindelijk mijn PsP!! |
|
|
|
| BuZ_NL schreef: | Ik heb sinds gister EINDELIJK mijn psp!, us value pack+NHL Gretzky+Sampler.
Als je dat dingmet de ds vergelijkt (ALS kan eigenlijk niet behalve dat het allebei een HANDHELD is), dan ownd ie dik, k heb ook al op de ds gespeeld, maar psp is gwoon vele maler beter!!!
k weet niet of iemand mij het logo van EG kan mailen, dan kan k die ff op de psp zette en dan een screen maken.
BuZ_NL |
Je kunt ook gewoon de screens aan jeroen geven.. zal hij vast niet moeilijk over doen.!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Vr Apr 15, 2005 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
|
| k heb een paar shots gmaakt met mijn cam, niet echt top kwaliteit, maar k moet ff w88 op een camera. naar wie kan ik ze mailen om te uploade? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Administrator

|
|
| Terug naar boven |
|
|
RazieL
Evil Gamer

|
Geplaatst: Vr Apr 15, 2005 8:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
als je een paar games op psp hebt gespeeld vertel er es wat meer over. vergeleken met de ds (als je daar ervaring mee hebt), kwaliteit van geluid en gfx, gameplay, levensduur van batterij, laadtijden, overige mogelijkheden etc. ben wel benieuwd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Vr Apr 15, 2005 8:37 pm Onderwerp: |
|
|
|
| oke is goed:D, zal k een revieuw maken over de psp? met de + en - kanten? en mijn ervaring enz? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Vr Apr 15, 2005 10:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Morgen zet ik ze in het nieuws Buz, bedankt!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Za Apr 16, 2005 12:08 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nee Z@3, JIJ bedankt!!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Administrator

|
Geplaatst: Za Apr 16, 2005 3:11 pm Onderwerp: |
|
|
|
| BuZ_NL schreef: | | oke is goed:D, zal k een revieuw maken over de psp? met de + en - kanten? en mijn ervaring enz? |
zou strak zijn, als er nou ook nog iemand de DS doet hebben we ze allebei gehad  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Necrocide
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Za Apr 16, 2005 3:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik kan wel een keer een review over de DS, beter te laat dan nooit hé. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Za Apr 16, 2005 4:47 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Necrocide schreef: | | Ik kan wel een keer een review over de DS, beter te laat dan nooit hé. |
Ga je gang, ik vind de DS ook veel mooier dan die PSP. De plaatjes van BuZ zagen er wel indrukwekkend uit maar ik vind hem zo standaard rechthoekig qua vorm. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evil Gamer

|
Geplaatst: Za Apr 16, 2005 4:53 pm Onderwerp: |
|
|
|
DS:
- Makkelijker met Shooters,
- RTS games,
- KUT Graphics
PSP:
- Mooie Graphics
- Makkelijker met Race Games
- DVD's checken |
|
| Terug naar boven |
|
|
Schaap
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Za Apr 16, 2005 6:00 pm Onderwerp: |
|
|
|
Zo.. zo.. zo.. =Thanatos=. Ik hoor het al! Jij hebt beide consoles bespeeld of in je bezit. Hebt de gehele lineup onder handen genomen en gaat nu een aantal reviews schrijven bedankt… Gast, als je consoles wilt gaan voortrekken en of afkraken doe dat dan even ergens anders ofzo, op een loverboy psp forum, daar ben je vast welkom.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evil Gamer

|
Geplaatst: Za Apr 16, 2005 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Schaap schreef: | Zo.. zo.. zo.. =Thanatos=. Ik hoor het al! Jij hebt beide consoles bespeeld of in je bezit. Hebt de gehele lineup onder handen genomen en gaat nu een aantal reviews schrijven bedankt… Gast, als je consoles wilt gaan voortrekken en of afkraken doe dat dan even ergens anders ofzo, op een loverboy psp forum, daar ben je vast welkom.  |
GVD! jij bent egt zown LUL! iemand mag tog zijn mening geven! als jij dat eeuwige gezeik van je nou eens voor je houd, en dat "eens op een ander forum" doet:? zijn we daar ook van af
iig, de psp lijkt me vetter dan DS, dat touch screentje is klote (PS: de PSP nog niet bespeeld, DS wel, daarom ook LIJKT me, zie je schaap!) |
|
| Terug naar boven |
|
|