Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Temperatuur Stijgt evenredig aan de FSB
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com Forum Index // Hardware: Overclocking/tweaking
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sphinxx
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Zo Mei 15, 2005 11:42 am    Onderwerp: Temperatuur Stijgt evenredig aan de FSB Reageer met quote
Beste EG'ers,

Ik heb al sinds het begin een probleem met mijn CPU, als ik de FSB verhoog gaat de temperatuur mee. Dit schijnt dus helemaal niet te horen. Omdat ik zelf absoluut niet veel weet van overklokcen etc vraag ik het nu. Ik hoorde pas van Duke dat de AGP/PCI lock aan of uit moest, ik weet het niet helemaal zeker of het aan of uit was, maar zou dit ermee te maken kunnen hebben?! Ik zou graag een oplossing willen zodat ik kab beginnen met overklokken, binnenkort ga ik een 6600GT halen en dan is m'n systeem weer wat beter, ik erger me aan de kloksnelheid die hij nu heeft, ( 2100 MHZ @ 166 FSB 40C Watercooling Laagste stand ) Ik wil hem minstens naar de 2500 HMZ krijgen. Dat betekent dus dat de FSB op 200 moet komen ( 2500 / 12.5 = 200 ) Wie helpt me met dit probleem!?

Grtz
Sphinxx

Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Duke
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 22
BerichtGeplaatst: Zo Mei 15, 2005 11:56 am    Onderwerp: Reageer met quote
Natuurlijk stijgt de temperatuur, je cpu gaat op een hogere snelheid lopen..

Wink

Duke bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Sphinxx
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Zo Mei 15, 2005 11:59 am    Onderwerp: Reageer met quote
Het antwoord heb ik al. Slot.

Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com Forum Index // Hardware: Overclocking/tweaking Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1