| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
code_zero
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:01 pm Onderwerp: PsP Versie 2.0 |
|
|
|
Eey efies weer een topicje ik heb dus de nieuwste firmware erop gezet op mijn psp met webbrouwers erg geinig en efies een filmpjes gemaakt hier kan je hem weghalen (let niet op de kwaliteit)
http://rapidshare.de/files/3785167/Film_0001.wmv.html
Ook zal je zien dat me 8tergrond verandert is dat kan dus nu ookw met 2.0
P.S het is ook mogelijk om over een week gecracked games erop te spelen daarom heb ik hem gefirmd..
kheb al 8 games in de vorm van een iso die je dan kan afspelen op je psp dus je hoeft geen games te kopen
Mzll.. ivo |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:07 pm Onderwerp: |
|
|
|
| hmm en hoe speel je die iso;s af dan moet je die niet op z'n psp kaartje zetten? |
|
| Terug naar boven |
|
|
code_zero
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:09 pm Onderwerp: |
|
|
|
| VinPower schreef: | | hmm en hoe speel je die iso;s af dan moet je die niet op z'n psp kaartje zetten? |
klopt op een Memory stickje kheb ookw een ripper programma die verklijnt B.V Need for speed naar 400 mb en werkt dan gewoon nog..
daar kan je een beetje het benodigden vinden verder veel zelf doen kom je er wel 8ter.. er staat ookw dat ze voorbij het beveiligde shit zijn van 2.0 dus nog een weekje denk ik..
http://www.psphacks.net/content/view/325/2/
Laatst aangepast door code_zero op Ma Aug 08, 2005 9:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
|
| en wat soort memory stick is dat gwoon usb of wat??? en nice filmpje EG ziet er mooi uit op die psp;) maar nog een vraagje als je op internet wilt met die psp moet je dan draadloos internet hebben door je huis of hoe? |
|
| Terug naar boven |
|
|
code_zero
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
klopt via wifi en het is een Memory Stick Duo Pro die heb k nu van 512 dus kenne 2 games op en je laad ze via usb erop.. erg simpel alemaal maar wel handig :D
Geplaatst 0831eMaandag pe83114u08:
en dat wifi is erg handig ik ben net terug een week van vakantie en in oosterijk wat ik dus zei over internet op vakantie kan je dus op een Hotsop van T-Moblie online en je mail checken erg cooowl natuurlak.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
| en gaat het beetje snel?? dat internet dan evensnel op de comp ofniet?? dus k kan ook me mp3 als memorystick gebruike? |
|
| Terug naar boven |
|
|
code_zero
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
| gaat natuurlak langzamer maar verder perfect en hoebedoel je met je mp3 speler ? dat je data op je mp3 kan doen tuurlak kan dat.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
hmmm tog maar sparen voor een psp ^^ toch maar geen ds  |
|
| Terug naar boven |
|
|
code_zero
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:29 pm Onderwerp: |
|
|
|
joh was je daar nog niet over uit haha kben nou net bezig met een windows voor psp en werkt aardig tot nu toe erg grapig |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Aug 08, 2005 9:34 pm Onderwerp: |
|
|
|
| maar stel als er een virus in zo'n iso ding zit is dan niet je hele psp kapottie? |
|
| Terug naar boven |
|
|
code_zero
Hardcoreposter

|
|
| Terug naar boven |
|
|
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Di Aug 09, 2005 10:50 am Onderwerp: |
|
|
|
heej, tja s indd wel rlxt!
is indd allmaal rlxt, en die games werken ook allmaal goed,
je gebruikt dan een app: FastLoader
en je maakt een iso op je ms, en daar laad ie ze dan uit.
maar een MS, laad sneller dan een UMD disc.
@VinPower: nee, op de psp staat geen windows dus geen virus sooi waar je bang voor hoeft te zijn, je moet alleen NOOIT een update van een vage site downloade die je firmware aanpast, dan ben je echt DOM:P.
en het is mogelijk je IPOD of externe hd aantesluite op je psp via usb en dan daar al je games op, ik heb nu al 12 games voor mijn psp gedownload en ze werken allemaal perfect!
en aangezien er op een psp image zogehete "Dummy" files op zitten, kan je die gewoon wegrippen en dus kan je als je heel goed ript 3 games op je 512 ms zetten, en dan bedoel ik: intro weghalen, verschillende talen enz.
tja nog steeds geen spijt van mijn psp(A)! |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Aug 09, 2005 11:09 am Onderwerp: |
|
|
|
| ja maar als ene virus in zo'n spel zit ofzo |
|
| Terug naar boven |
|
|
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Di Aug 09, 2005 11:39 am Onderwerp: |
|
|
|
dan start het spel niet;)
tuurlijk zou zoiets altijd mogelijk zijn, maar als je je games gwoon ergens vandaan haalt waar het vertrouwelijk is, is der nix aan de hand. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Aug 09, 2005 4:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
| en waar haal jij ze vandaan dan?? |