Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Forum bugs
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 11:29 am    Onderwerp: Reageer met quote
Mensen, ze dan gewoon Internet Explorer als reserve op je PC als je die optie zonodig wilt gebruiken. Het werkt kennelijk niet, dus das een kwestie van afwachten tot Multivlaai hierboven het wel laat werken. WinkMr. Green
Terug naar boven
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 12:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Yellow13NL schreef:
Mensen, ze dan gewoon Internet Explorer als reserve op je PC als je die optie zonodig wilt gebruiken. Het werkt kennelijk niet, dus das een kwestie van afwachten tot Multivlaai hierboven het wel laat werken. WinkMr. Green

dat is in deze tijden jammergenoeg nog steeds nodig ja, IE als backup Crying or Very sad

we zullen zien of onze limburgse lange wapper het gaat fixen. ik zou er in elk geval blij van worden Wink
Terug naar boven
BarthezZ
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 39
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 1:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Yellow13NL schreef:

Uhhh, het is helemaal niet nodig als er een beetje standaard compliant word gecode... Of elementen worden gebruikt die niet legitiem zijn op verschillende browsers...

Browers waaren quote selecteren werkt:
- Internet Explorer 6 (6.0.2900.21800)
- Internet Explorer 7
- Opera 9.10 (<-- verrassend)

Browers waaren quote selecteren niet werkt:
- Mozzila Firefox 1.5.0.4
- Iceweasel (Mozzila Firefox) 2.0.0.3
- Konqueror (3.5.5, word btw heel het forum slecht in weergeven)
- GNOME Web Browser (2.14.3)
- Opera 9.1 (linux)
- Kazehakase (kan niet eens inloggen Confused )
- Galeon (2.0.2)

Hmmfg, jammer dat het op ongeveer alle Linxu browsers niet werkt Jeroen....
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 4:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote
niemand verplicht je om de niet werkende browsers te gebruiken...
Terug naar boven
BarthezZ
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 39
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 4:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:

niemand verplicht je om de niet werkende browsers te gebruiken...

grappig genoeg werkt het wel goed in IE6 onder wine (@Linux)

ik word wel 'verplicht' om de "niet werkende" browers te gebruiken, omdat ik graag software heb die werkt en doet wat ik wil, ipv andersom, en die niet de mogelijkheid heeft allemaal rotzooi op mn systeem te installeren (Internet Explorer ^^)
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
god hoor bart... ga je toch lekker weg.. je kan ook alleen maar EG afkraken he.. ga wat nuttigs doen ofzo, ik word gek van je Confused
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 4:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote
erhh... denk dat de helft van EG wel FF gebruikt ( ja ik ook ) en daarnaast lijkt het me niet eens zo gek om EG gewoon optimaal te hebben in de meest gebruikte browsers ( IE - FF ) En die quote bug zit er al zeker een half jaar in, dus fixxen mag ondertussen wel.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 2:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Sphinxx schreef:
erhh... denk dat de helft van EG wel FF gebruikt ( ja ik ook ) en daarnaast lijkt het me niet eens zo gek om EG gewoon optimaal te hebben in de meest gebruikte browsers ( IE - FF ) En die quote bug zit er al zeker een half jaar in, dus fixxen mag ondertussen wel.

Valt niet zomaar ff te fixen Sphinxx. Mozilla is niet hetzelfde als IE. Is simpelweg niet zomaar te fixen, net als de emoticons van het nieuws, dat werkt ook niet in Mozilla door erop te klikken. Je kunt ook niet alpha features zomaar werkend krijgen in Mozilla. Wat niet kan kan niet. @ Bart, idd, ga eerst je INflux maar lekker IE6 compatible maken met je gepoep altijd en je betweterigheid. Alsof jij ook maar iets weet van compatibiliteit. Als jij Linux zo fijn vind en zo geilt op Firefox, gebruik 't dan lekker jongen. Maar zeg niet dat IE zuigt etc als wel 90% van de mensen het gebruikt. Als de Quote button onderhand het enige is dat niet zou werken, dan is dat toch geen ramp om over te huilen of wel dan. Tis niet eens 'n standaard feature van phpbb, het is naderhand toegevoegd, dus als ie er nooit was geweest was er ook geen probleem. Als je er zo graag gebruik van wil maken moet je maar IE gebruiken, snap btw niet wat er zo kut is aan die browser maar goed. Dat zal wel weer z'n ongefundeerde problemen hebben volgens jouw, daar waar hij eigenlijk wel gewoon meer ondersteunt dan Mozilla en Opera bij elkaar, maar goed. Geef maar 'n oplossing, is simpelweg java, dus ga niet zeiken terwijl je zelf geen benul hebt van wat de mogelijkheden zijn. Je kan je maar ergens druk om maken he...
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 12:37 am    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:

Valt niet zomaar ff te fixen Sphinxx. Mozilla is niet hetzelfde als IE. Is simpelweg niet zomaar te fixen, net als de emoticons van het nieuws, dat werkt ook niet in Mozilla door erop te klikken. Je kunt ook niet alpha features zomaar werkend krijgen in Mozilla. Wat niet kan kan niet. @ Bart, idd, ga eerst je INflux maar lekker IE6 compatible maken met je gepoep altijd en je betweterigheid. Alsof jij ook maar iets weet van compatibiliteit. Als jij Linux zo fijn vind en zo geilt op Firefox, gebruik 't dan lekker jongen. Maar zeg niet dat IE zuigt etc als wel 90% van de mensen het gebruikt. Als de Quote button onderhand het enige is dat niet zou werken, dan is dat toch geen ramp om over te huilen of wel dan. Tis niet eens 'n standaard feature van phpbb, het is naderhand toegevoegd, dus als ie er nooit was geweest was er ook geen probleem. Als je er zo graag gebruik van wil maken moet je maar IE gebruiken, snap btw niet wat er zo kut is aan die browser maar goed. Dat zal wel weer z'n ongefundeerde problemen hebben volgens jouw, daar waar hij eigenlijk wel gewoon meer ondersteunt dan Mozilla en Opera bij elkaar, maar goed. Geef maar 'n oplossing, is simpelweg java, dus ga niet zeiken terwijl je zelf geen benul hebt van wat de mogelijkheden zijn. Je kan je maar ergens druk om maken he...

Laatste reactie op 7 april jeroen, daarnaast werkt de quote functie nu prima bij mij (en m'n firefox 2.1)
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 2:29 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ok das mooi, even updaten dus.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote
Bij mij werkt quote selecteren overigens niet.
Terug naar boven
Wiebel
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 18
BerichtGeplaatst: Do Sep 06, 2007 8:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik weet niet waar ik dit verder moet posten ofzo, maar ik vond dit nogal stom, dus voor mij wel een bug =P

''Je hebt niet genoeg forum posts om een reactie te plaatsen in het gastenboek, hiervoor zijn tenminste 500 posts nodig.''

wtf? Neutral of heb ik iets gemist ofzo? Embarassed
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Sep 06, 2007 9:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb het veranderd in 10 posts. Nu moet het weer lukken.
Terug naar boven
Wiebel
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 18
BerichtGeplaatst: Za Sep 08, 2007 1:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
merci =)
Terug naar boven
Snackpens
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 8
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 10:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Misschien niet echt een bug, en kan zijn dat het al eerder is opgemerkt maar...

Als je op de Forum Index pagina onderin bij de bewegende balk met topics een topic aanklikt, springt hij naar de eerste pagina i.p.v. naar de laatste pagina waar er gepost is. Zodat je eerst weer op de laatste pagina moet klikken, of ben ik nu een kniesoor...? Razz
Anyway, is daar gemakkelijk wat aan te doen?
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 18 van 20
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende