| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Di Aug 30, 2005 4:13 pm Onderwerp: |
|
|
|
je kan ze wel omzetten ja, maar dan moet de reviewer zelf ook alle br's erin gaan zetten. Om het juist makkelijker te maken maakt hij zelf de br's he.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Aug 30, 2005 6:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
Na ik heb toch geen reet te doen nu, dan zal ik wel ff speciaal voor Bart dat scriptje gaan veranderen...
(het was trouwens mijn script werk, niet die van Z@3, dus hem hoef je niet uittedagen of voor slechte scripter uit te maken)
Geplaatst Di Aug 30, 2005 6:02 pm:
Zo, alles gaat nog met nl2br($var), maar eerst was het geval dat er een veld kwam waar alle text stond dus ook alle <br /> dingen uit de database, maar nu voordat hij alles in die texterea zet waar je het kan aanpassen, vervang hij eerst alle "<br />" voor "" en het werk perfect ok.
Dat had ik niet eerder zo gedaan omdat ik af en toe een beetje lui ben, en wist dus allang van deze "bug", en had dus tegen jeroen gezegd dat als je text aan past eerst alle <br /> moest verwijderen.
ASickMind bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Zupp
Elite

Geplaatst: Di Aug 30, 2005 7:47 pm Onderwerp: |
|
|
|
/offtopic
kun je straks ook artikelen wijzigen? Want sommige raken anders oud en zouden eigenlijk bijgewerkt moeten worden. (bv Deze |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Aug 30, 2005 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nee, artikelen blijven zo aangezien google ze nu nog lekker indexeert (kijk naar prime 95 artikel bv), als we dat reviewsysteem gaan gebruiken is het hoogstwaarschijnlijk niet meer zo dat alles wordt geindexeerd door Google (tis niet de slimste zoekmachine zoals MSN bot wel is). Je kan bepaalde dingen aan mij eventueel doorgeven en mailen, dan zorg ik voor de wijzigingen 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Wo Aug 31, 2005 11:51 am Onderwerp: |
|
|
|
Let's create a new script topic! Damn, daar is dit topic niet voor, vooral niet voor de kereltjes die zich willen bewijzen. Dus kunnen we weer ontopic gaan, dank 
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|