| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
RazieL
Evilgamer

Geplaatst: Za Sep 10, 2005 3:33 pm Onderwerp: |
|
|
|
kan me geen flikker schelen hoe 't heet. Black ownt!!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 10, 2005 3:35 pm Onderwerp: |
|
|
|
Voor de PS2 ziet het er mooi uit, maar speelt het wel lekker? K heb ooit bij iemand socom gespeelt, maar k vindt FPS games voor de console maar nix, met TB en muis speelt veel lekkerder, en je kan tenminste headshots maken, 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Za Sep 10, 2005 3:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Duke schreef: | @Sphinxx : Ik doelde op High Dynamic Range Lightning..  |
Zeg dan meteen, HDRL ipv alleen HDR. Dan weet ik het natuurlijk ook niet he ^^ Ik dacht al, hoe kotm hij daar nou weer bij, ik zie helemaal geen HDRI.... Magoed ik begrijp het
@ Raziel
Hebben die pics hier al ergens eerder gestaan?!? Ik heb ze namelijk al weleens eerder gezien.
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 10, 2005 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
| iP3LivA schreef: | | Ben benieuwd of ze weer gebruik maken van de cloak engine, die was in 2003 erg uitgebreid en toen was het de bedoeling om hem op multi platformen te bazeren alleen er is 1 game van gemaakt, mischien dat deze de cloak engine gebruikt want dan is het nog steeds een van de beste engine`s |
ja idd, die game was chaser, en die game was ook erg goed. khoop dat deze game ook zo goed word. mischien is dit een game die ik dan maar weer eens koop voor de ps2. |
|
| Terug naar boven |
|
|
RazieL
Evilgamer

Geplaatst: Za Sep 10, 2005 4:03 pm Onderwerp: |
|
|
|
idd, heb ff gezocht. en er was nog een topic van ergens gemaakt door big boss naja, laat nu maar zo staan.
ik zal -Big Boss- ff quoten van zo'n topic van 3juni
| Quote: |
Nog niet zo heel lang geleden is er een nieuwe FPS bekendgemaakt met de titel ''Black'' en het lijkt erop dat dit de mooiste game gaat worden van de huidige generatie consoles. Velen denken meteen bij het horen van de woorden FPS, dat het weer een of andere kopie wordt van een andere shooter. Dat is niet het geval. Naast het feit dat Black er bijzonder goed uitziet kan ook werkelijk alles aan gort worden geschoten in de game. Ramen, deuren, muren, auto's etc... Het kan allemaal kapot worden geknald op enkele bepaalde objecten na (zoals de grond en bepaalde muren), iets wat nog niet vaak is voorgekomen in een console-shooter.
De game is nog lang niet af en zal waarschijnlijk begin 2006 in de schappen liggen. Ik ben er in ieder geval al flink van onder de indruk. En wat verwachten jullie van de game?
|
@grimmie: tis niet optimaal, maar 't speelt best lekker als je er ff aan went. En dan maakt 't eigenlijk niet uit dat 't met muis+tbobo speelt want iedereen speelt dan met gamepad en de moeilijkheidsgraad zal ook wel goed afgesteld zijn lijkt me. Kheb gister timesplitters future perfect nog uitgespeeld, best een humorgame en het speelt ook lekker weg. Itt bv die painkilleruitbreiding. Moest mezelf dwingen om 't te spelen en dan nog niet uitgespeeld. Heb 'm maar weggegooid, vond er nix meer aan
offtopic: mss is het tijd om een 'maak een signature voor furbykiller contest" te houden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Za Sep 10, 2005 6:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
neem aan dat er ook een online functie bij komt da zou best wel ownen!
lijkt me echt een uber spel.. en @griM: als jij de pc bent gewent, zijn shooters idd kut op een console.. maar speel nu al een paar weekjes CoD en Socom2 online op de ps2, en moet zeggen dat t aardig lekker loopt, en ik bij socom ook al redelijk wat headshots maak 
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Zo Sep 11, 2005 12:49 am Onderwerp: |
|
|
|
Ja lol zo moeilijk is dat ook niet Spawn met een Aimbot :p Anyways, lijkt me inderdaad een ownage game. Zolang het richten maar te doen is, is het goed.
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Zo Sep 11, 2005 5:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
haha grapjas.. heb nog niemand gezien die cheatte met een ps2 game onlin
en op de PC gebeurt dat veeeeeeel te veel..
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Necrocide
Hardcoreposter

Geplaatst: Zo Sep 11, 2005 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
|
Auto aim  |