Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Mn 1e review!
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Reacties Evilgamerz content
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kont
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 34
BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 11:20 am    Onderwerp: Reageer met quote
Oefenen waarop? Misschien kan je wat argumenten geven wat de volgende keer beter kan?

Kont bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Neo Genesis
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 1:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Conclusie

C&C Generals is een game geworden die je voorlopig dé RTS van dit moment mag noemen. Grafisch is het prachtig, de 3 legers zijn prima uitgebalanceerd en het is een game die je steeds opnieuw kan doen door de geweldige multiplayer. Een must-have voor elke RTS fan!

dat moet je niet doen bij een review, vooral omdat generals redelijk geflopt is, de gameplay is een stuk minder dan RA2 bijvoorbeeld, dus je kan moeilijk zeggen dat het dé RTS van dit moment is.
vermeld er duidelijk bij dat dit jouw visie is en jouw mening, zo worden mensen niet overtuigt dat ze het moeten spelen (kan je ook niet doen) maar wel nieuwschierig, en zeg nou zelf, nieuwschierigheid werkt beter op de verkoop dan overtuiging Razz
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 1:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Generals is wel beter dan Red Alert2, RA2 is gewoon simpeler en navigeert gewoon sneller, maar grafisch ist zeker niet beter. Ik vind RA2 ook leuker dan Generals maar dat betekend niet dat het beter is :p

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Kont
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 34
BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 2:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Neo Genesis schreef:
Conclusie

C&C Generals is een game geworden die je voorlopig dé RTS van dit moment mag noemen. Grafisch is het prachtig, de 3 legers zijn prima uitgebalanceerd en het is een game die je steeds opnieuw kan doen door de geweldige multiplayer. Een must-have voor elke RTS fan!

dat moet je niet doen bij een review, vooral omdat generals redelijk geflopt is, de gameplay is een stuk minder dan RA2 bijvoorbeeld, dus je kan moeilijk zeggen dat het dé RTS van dit moment is.
vermeld er duidelijk bij dat dit jouw visie is en jouw mening, zo worden mensen niet overtuigt dat ze het moeten spelen (kan je ook niet doen) maar wel nieuwschierig, en zeg nou zelf, nieuwschierigheid werkt beter op de verkoop dan overtuiging Razz

Okay, zal de volgende keer vermelden dat ik dat vind Wink Nog meer dingen?

Kont bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
SpawN
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2005 9:14 am    Onderwerp: Reageer met quote
http://www.evilgamerz.com/EG%20Reviews/Games/233.html

Mijn eerste review Mr. Green
1e tip heb ik al gehad: dat ik de namen (characters dus) beter uit moet leggen.

verdere tips zijn altijd welkom Very Happy

SpawN bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
RazieL
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2005 9:18 am    Onderwerp: Reageer met quote
Mooie review, terecht cijfer. Maar toch mist het nog wel wat van de echte final fantasy sfeer. En blitzbaal is saai Rolling Eyes
Terug naar boven
SpawN
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2005 9:23 am    Onderwerp: Reageer met quote
haha dat is jou mening :mrgreen:

Geplaatst Di Okt 11, 2005 9:23 am:

maar hoe bedoel je, het mist wat van de echte final fantasy sfeer Smile?

Terug naar boven
RazieL
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2005 10:13 am    Onderwerp: Reageer met quote
Speel alle FF's (1t/m10) en je snapt wel wat ik bedoel denk ik. Verder is deel10 lang niet zo verslavend op 't gebied van wap;ens ed en dat spehere systeem is leuk bedacht, maar werkt ook niet echt goed mee. en 200x bliksem ontwijken is nou niet mijn soort vermaak Rolling Eyes

Tis wel vreemd, ik kan dat hele spel wel afkraken en toch is het een topgame waar ik ook van heb genoten Razz Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik 't vergelijk met de vorige 3 FF's. Ik kan je wel vertellen dat deel12 weer die typische FF-sfeer heeft Wink
Terug naar boven
SpawN
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2005 12:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
t klopt dat idd de sfeer anders is, maar vind nog steeds dat ie er goed inzit bij FFX! FFIX vond ik een stuk minder leuk.

wel moet ik toegeven dat het met de wapens idd sux was.. gewoon echt kut. was leuk dat je ze kon editten door er wat aan toe te voegen, maar erg verslavend werd het er idd niet van :(

Geplaatst Di Okt 11, 2005 12:17 pm:

maar meer tips/kritiek graag Very Happy

Terug naar boven
nelis44
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 54
BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2005 12:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote
http://www.evilgamerz.com/EG%20Reviews/Games/41.html

dit was 1 van mij eerste reviews wat vinden jullie er van? Was al wel tijd terug hoor :mrgreen:

Geplaatst Di Okt 11, 2005 12:37 pm:

btw nice dat er veel reviews binnen komen bij eg dat zorgt egt voor veel leuke en mooie reviews! Ik ga vanavond na snitzel paradijs of zoiets ik maak daar ook nog wel review van Mr. Green
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Reacties Evilgamerz content Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2