Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Preview Age of Empires 3
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Reacties Evilgamerz content
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Baas
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2005 7:49 pm    Onderwerp: Preview Age of Empires 3 Reageer met quote
Ik heb net maar eens een preview gebouwd van Age of Empires en nu wil ik ff weten wat jullie ervan vinden.

Preview: http://www.evilgamerz.com/EG%20Reviews/Games/review_games.php?idview=2 17
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2005 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Mooie review, maar ff over AOE3 zelf, denk dat het heel anders wordt dan AOE2, de simpelheid gaat volgens mij echt weg, je moest in dat spel gewoon resources verzamelen, that's it! Beetje bouwen verder, standaard RTS onderdelen die je moet uitvoeren, denk dat het nu toch een stuk tacktischer wordt (veel handelen enzo, dat lijkt me niks Razz), op zich vind ik dat wel jammer. Maar ja, verder zal je wel weer lekker kunnen upgraden naar nieuwe ages enzo, dus dat ownt weer, ech een spel voor op een LAN.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Reacties Evilgamerz content Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1