Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
GTA: Liberty City laadtijden
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 5:39 pm    Onderwerp: GTA: Liberty City laadtijden Reageer met quote
Rockstar heeft vandaag weer nieuwe informatie gegeven omtrent de game Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Je zou namelijk 4 uur kunnen gamen met een nieuwe batterij voor de PSP. De laadtijden van het spel bedragen bij het beginnen maarliefst 20 seconden. Het binnen lopen of rijden van een nieuw gebied zal ook weer enige laadtijd bedragen, 12 tot 15 om precies te zijn. Je zult dus het nodige geduld moeten hebben met Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Lekkere tijden dan, ben benieuwd of het niet al te vaak voor zal komen dat een nieuw gebied geladen moet worden.
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 16
BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 6:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Rockstar kennende vast wel Wink
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 6:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote
whahahahaha

hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa

4 UUR!!!!!!!!

Laughing

Kan allemaal zo leuk en prachtig zijn, maar 4 uur dat is amper genoeg voor in de trein naar je school. Nee geef mij de DS maar met een bettery die 20 uur meer gaat.
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
jah maar de DS heeft crappy games, tenzij je een nintendogs fanboy bent Laughing
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 8:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Maar ligt het nou aan mij of heeft de PSP nou ook gewoon een elektriciteits kabel Rolling Eyes Je zal het toch niet alleen te hoeven doen met die batterijen?
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 8:04 pm    Onderwerp: Re: GTA: Liberty City laadtijden Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Rockstar heeft vandaag weer nieuwe informatie gegeven omtrent de game Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Je zou namelijk 4 uur kunnen gamen met een nieuwe batterij voor de PSP. De laadtijden van het spel bedragen bij het beginnen maarliefst 20 seconden. Het binnen lopen of rijden van een nieuw gebied zal ook weer enige laadtijd bedragen, 12 tot 15 om precies te zijn. Je zult dus het nodige geduld moeten hebben met Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Lekkere tijden dan, ben benieuwd of het niet al te vaak voor zal komen dat een nieuw gebied geladen moet worden.

20seconder valt nog wel mee vind ik voor een level te laden
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 8:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote
SpawN schreef:
jah maar de DS heeft crappy games, tenzij je een nintendogs fanboy bent Laughing

denk ut niet jongie, splinter cell, castelvania, advance wars DS, etc etc.
Terug naar boven
phoenix
Godlike
Godlike

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 8:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
He niet foken met nintendogs dat ownt gewoon, i love fluffy Razz
Terug naar boven
Hansie
Godlike
Godlike

BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2005 11:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote
er betaat ook nog zoiets als reserve batterijen Mr. Green
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Okt 04, 2005 7:27 am    Onderwerp: Reageer met quote
hansie schreef:
er betaat ook nog zoiets als reserve batterijen Mr. Green

Jammer dat de PSP niet op batteryen loopt.
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Okt 04, 2005 9:45 am    Onderwerp: Reageer met quote
Nogmaals mijn vraag, de PSP zou toch wel zo'n elektrciteits kabeltje hebben zodat tie niet de hele tijd op die accu staat te zuigen? :P

Geplaatst Di Okt 04, 2005 9:45 am:

Nevermind, zie het al bij de specificaties:

Power:

-Lithium-ion Battery
-AC Adaptor
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Okt 04, 2005 10:21 am    Onderwerp: Reageer met quote
ja doh! hoe moet ie anders opladen? maar hoe ga je hem opladen in de trein? en op school? en in de auto?
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Okt 04, 2005 12:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Maar had het niet over het opladen, had het gewoon over dat hij de power van die kabel haalt en niet van de accu, natuurlijk weet ik dat je die accu op kan laden, maar dat was mijn vraag ook helemaal niet.
Terug naar boven
VladimirM
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Wo Okt 12, 2005 6:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Please laat nintendo die crapo games schrappen en gewoon weer de classics in de winkels leggen.
Ik durf te wedden dat ie dan ook weer een stuk beter verkocht wordt Playstation rules,just like Yoshi & Mario
Terug naar boven
klepvis
Wannabee
Wannabee

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Di Dec 02, 2008 2:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik weet niet maar mijn psp , ik kan er 8 a 9 uur mee spelen dus 4 uur is ie net nieuw ofzo huh
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1