Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Need for Speed : UG 2
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 16
BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2005 2:49 pm    Onderwerp: Need for Speed : UG 2 Reageer met quote
Hoi iedereen Smile ,

Ik heb een probleem. Als ik Need for Speed Underground 2 speel, haal ik nooit hoger als 30 fps.. Gemiddeld rond de 22 fps..

Dan maakt het niet uit of ik nu op 800x600 speel, of 1280x1024.

Anyone, ?
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2005 2:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Drivers? Probeer eens met wat oudere, niet alle oude games kunnen met de nieuwste drivers omgaan.
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2005 2:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Catalyst 5,9 gebruik ik, maar met 5,4 5,6 etc had ik er ook al last van.
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2005 3:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Misschien heb je toevallig een optie open staan(AA of FSAA) en die staat heel hoog, en je vga kan 't niet aan? Iemand anders had met andere spellen ook last van lage FPS en bleek dat hij perongeluk die opties veel te hoog had staan.
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2005 3:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Edit : Wow, http://www.thetechlounge.com/review.php?directory=ati_x850_xt_pe&page=7

Shocked Damn, zwaar spel imo

Nee AA staat uit.
Terug naar boven
Zupp
Elite
Elite

Rating: 80
BerichtGeplaatst: Zo Okt 09, 2005 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
een 9800pro moet dat spel makkelijk trekken, niet op zijn mooist maar zeker wel speelbaar. Ga eens modderen met je instellingen doekje. Verder achtergrond apps ed uitzetten en kijk hoe je drivers zijn ingesteld. (beste kwaliteit ed)
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1