| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
BarthezZ
Evilgamer

Geplaatst: Za Okt 22, 2005 10:46 am Onderwerp: Age of Empires III |
|
|
|
http://www.evilgamerz.com/EG%20Reviews/Games/238.html
| Quote: |
dus wat is deze game zonder units met zwaarden, bajonetten en kanonnen?? Nou?? Nou?? Nou?? Niets dus.
|
Hier ben ik gestopt met lezen.
hoe kan je serieuze reviews maken, als er zulk soort ongelofelijk kiddy dingen in staan.
Ik zie dit soort dingen wel in meer reviews etc.. maar dit vindt ik wel weer ernstig:x
misch idee om reviews etc iets op een minder kiddy-ge wijze te schrijven, want om deze lage kwaliteit te zien voor een community die nu al 2 ( ? ) jaar bestaat... :X |
|
| Terug naar boven |
|
|
Xistence
Hardcoreposter

Geplaatst: Za Okt 22, 2005 11:47 am Onderwerp: |
|
|
|
Deze review is absoluut te kiddy ik moet lachen als ik dat lees vooral dat met timmerman 10 keer herhalen nou jah, er zijn grenzen. Van mij mogen de reviews ook een stuk serieuzer.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
phoenix
Evilgamer

Geplaatst: Za Okt 22, 2005 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
Mja, het moet een beetje serieuzer schreven worden.
Das wel waar.
Laatst aangepast door phoenix op Za Okt 22, 2005 1:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
Aragorn
Godlike

Geplaatst: Za Okt 22, 2005 12:54 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Oh nee, serieuzer, met allemaal woorden die de helft van het forum nog niet eens begrijpt. Gaat er dan wel heel erg professioneel uitzien, maar of het beter gaat zijn. Je kan zo voor alles prof. gaan doen. Bv. In plaats van 'een geschikte plaats' 'opportuniteit' gebruiken, wat bijna niemand gebruikt maar wel mooi oogt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Za Okt 22, 2005 12:56 pm Onderwerp: |
|
|
|
Vind dat inderdaad die dingen van die 10x timmerman en dat stukje wat Bart quote er wel uitmogen. Vind dat niet echt iets voor een review. Maar aan de andere kant vind ik ook dat Baas zn reviews ook leuk schijft(niet kijkend naar die wat mindere dingen dan).
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 22, 2005 12:56 pm Onderwerp: |
|
|
|
Als je dat soort dingen miss. 1x in de hele p/review zet, en dan niet zo erg lang, dan gaat het nog, maar als je het echt bij elke review/preview doet, dan leest er op een gegeven moment niemand het meer. Dus wat aragorn zegt, een beetje professionaliteit in een review/preview kan nooit kwaad
:edit:
WOOT 3000 posts, partytime, 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Za Okt 22, 2005 12:59 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ja, maar dan moet je met de (p)review wel rekening houden met het volk wat op EG komt, als je moeilijke woorden gaat gebruiken waar heel veel dudes niks van snappen dan heb je er ook niks aan.
Off: Argh, loop je 9 posts voor 
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
RazieL
Evilgamer

Geplaatst: Za Okt 22, 2005 1:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ze moeten vooral geloofwaardig zijn zodat mensen echt gebruik maken van de review om meer over een spel te weten te komen |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Za Okt 22, 2005 1:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Quote: | | nieuwste telg in de Age of Empires imperium… |
Grammatica foutje, het moet
| Quote: | | nieuwste telg in het Age of Empires imperium… |
zijn.
Misschien ook handiger / makkelijker om voortaan woorden zoals
| Quote: | | ontbreken in Age of Empires 3. |
af te korten met AoE3. Staat wel net iets beter en leest makkelijker weg.
Deze hele zin leest niet erg lekker weg, vooral doordat het woord "om" 2X word gebruikt. Ook een klein dingetje, 2 shot? 2 schoten toch zeker.
| Quote: | | Het nuttige van dit persoontje is dat zijn wapens de kracht hebben om van tijd tot tijd een schot te lossen om de bewakers van de door jou zo gewenste schatten in 2 schot te doden, |
Spullen?
| Quote: | | extra spullen en units |
Wel het woord units gebruiken maar nier het woord resources gebruiken?!
Voor de rest vind ik het een prima review, ik vind hem leuk om te lezen. Ik vind hem absoluut niet kiddy maar juist grappig en voor iedereen te begrijpen. Het eerste waar ik aan moest denken was de PU, zij hebben ook zo'n style van schrijven. Veel humor er door. Ik vond juist dat stuk van de timmerman erg leuk. Ik zie liever een paar typfoutjes en grammaticafoutjes dan dat ik een duffe preview zit te lezen die me niet kan boeien. En wat maakt her uit dat hij normaal nederlands gebruikt? We kunnen wel reviews gaan schrijven waarbij je een dikke vandalen moet gaan raadplegen maar daar heb je niets aan. Zo'n preview moet je makkelijk en snel kunnen lezen. Ik geef hem een 8! Top werk hoor Baas!
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
phoenix
Evilgamer

Geplaatst: Za Okt 22, 2005 1:40 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Het moet er gewoon volwassener ogen, dan zoals het nu is. punt. |