Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Age of Empires III
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Reacties Evilgamerz content
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Baas
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 6:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
sommige dingen zit wel wat in, andere kan ik weinig mee. mooi dat er nu eindelijk eens op deze manier gebruikgemaakt van dit deel van 't forum. 't is best mogelijk om een dikke van dale-review te schrijven, maar das niet mijn stijl en 't wordt oersaai.

ik ga zo in elk geval even de genoemde dingen bekijken en eventueel aanpassen

Geplaatst Za Okt 22, 2005 7:24 pm:

Quote:

Quote:
nieuwste telg in de Age of Empires imperium…

Grammatica foutje, het moet

Quote:
nieuwste telg in het Age of Empires imperium…

zijn.

fixed

Quote:

Misschien ook handiger / makkelijker om voortaan woorden zoals

Quote:
ontbreken in Age of Empires 3.

af te korten met AoE3. Staat wel net iets beter en leest makkelijker weg.

aantal keren aangepast

Quote:

Deze hele zin leest niet erg lekker weg, vooral doordat het woord "om" 2X word gebruikt. Ook een klein dingetje, 2 shot? 2 schoten toch zeker.

Quote:
Het nuttige van dit persoontje is dat zijn wapens de kracht hebben om van tijd tot tijd een schot te lossen om de bewakers van de door jou zo gewenste schatten in 2 schot te doden,

zin gewijzigd in wat beters

Quote:

Quote:
extra spullen en units

Wel het woord units gebruiken maar nier het woord resources gebruiken?!

ook verholpen

@ Sphinxx: thnx voor die geselecteerde dingetjes. kiddy wil ik de stijl niet echt noemen, maar 't is te begrijpen dat sommige lezers 'm niet super vinden. ik fix zo nog wat dingetjes
Terug naar boven
Sphinxx
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 7:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Inderdaad goed dat we dit deel van het forum ook gebruiken. Mr. Green

Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
BarthezZ
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 41
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote
maja hoeven geen moeilijk woorden
maar dit ging gewoon iets te overdreven Razz

ietsjes minder, gewoon net dat kleine beetje Smile verder lezen ze wel fijn, ff kritiek geven tegen mijn ergenissen Smile
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 9:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Mja, vind wel beetje overdreven dat het altijd zo serieus moet zijn. Wat is er nou leuk aan een uber zakelijke review die alleen maar serieus is en nooit eens at grappemakerij bevat. Soms moet het ook 'n beetje onserieus zijn om 'n beetje boeiend over te komen. Als je alleen maar met leuke formele woorden aan komt zetten, wie leest zoiets dan nog als het helemaal niet gericht is aan de gebruiker.
Volgens mij heb je ook maar 'n review eruit gepikt die volgens jouw iets kiddy's bevatten. Weet niet waar je zoiets op baseerd dat eg (Na 2 jaar?) te kiddy is. Als je één review pakt die één of meer zinnetjes bevat die voor jouw kiddy genoemd worden okay.(btw, als er nou ook grammaticale fouten in zaten, dan is het wat anders imo) Maar motiveer je standpunt dan ook met nog meer voorbeelden, neem even voorbeelden als Black, Fahrenheit, FIFA 2006 om maar even geralteerde voorbeelden te noemen. Dan moet je niet het geheel af gaan kraken omdat het jouw toevallig niet zint. Denk dat het in principe toch wel meer op jouw niveau geschreven is is het niet Bart? Verder zal zeker wel iets gedaan worden met bepaalde reacties maar op niets gebaseerde feiten die sommige zelf maken is gewoon iets bewust af willen kraken wat mij betreft.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
BarthezZ
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 41
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik lees 1 review, echt veel lees ik er niet op evilgamerz...
en kzag dit staan Smile
en post het Smile
no whine meant
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Reacties Evilgamerz content Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2