Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Football Manager 2006 crack
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nebi
Godlike
Godlike

Rating: 46
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 5:49 pm    Onderwerp: Football Manager 2006 crack Reageer met quote
heeft iemand die voor mij, heb gekeken op GCW maar daar staat alleen 1 of andere fix voor de demo ofzo
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 6:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Op http://isohunt.com/torrents.php?ihq=Football+Manager+2006&ext=&op=and&ihs1=18&iho1=d&iht=-1&ihp=2 staat een torrent, misschien dat die wil connecten als je geluk hebt. Op gameburnworld komt ie binnenkort, dus dat zou ik ook in de gaten houden.
Terug naar boven
Nebi
Godlike
Godlike

BerichtGeplaatst: Ma Okt 24, 2005 6:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
heb em binne maareh... tis 2005 Surprised

toch bedankt Mr. Green
Terug naar boven
Cypher
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2005 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote
PartyBoy schreef:
heb em binne maareh... tis 2005 Surprised

toch bedankt Mr. Green

Ik heb het orginele spel ik kan het voor je branden en aan je opsturen als je dat wilt (wil wel cash)
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Za Okt 29, 2005 2:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
hmm ik ben aan het downloaden en er staat dat je met antiblaxx op moet starten enzo maar ik ga hem tog maar kopen^^
Terug naar boven
Nebi
Godlike
Godlike

BerichtGeplaatst: Za Okt 29, 2005 3:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
lol ja ik heb em ook orgineel gekocht, alleen het probleem is dat ik EN me broertje em spelen, en dan moet je de hele tijd de CD uit zijn PC halen, of hij bij mij en da's nogal irritand Mr. Green
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2005 3:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote
hey mensen ik heb een probleempje,

ik heb nu fm2006 gedownload maar hij is alleen in het engels niet dat het zo een probleem is maar wil hem liever toch in het NL's. Kan iemand hier niet zo'n update maken??
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1