| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Zupp
Elite

Geplaatst: Di Okt 25, 2005 9:42 am Onderwerp: |
|
|
|
| Sphinxx schreef: |
Ik zou toch wel denken dat een merk als DFI dat heeft. Welk DFI moederbord heb je?! |
Heb ATM een Gigabyte, maar is ook niet alles. Opzich aardig moederbordje maar geeft de indruk niet geheel stabiel te zijn (niet door OC). Maar ga nu eerst BIOS flashen en als dat mislukt komt er een DFI in denk ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Koen
Evilgamer

Geplaatst: Di Okt 25, 2005 12:07 pm Onderwerp: |
|
|
|
| ja DFI heeft lock, maar als je sata gebruikt, gebruik dan poort 3-4 van sata, 1 en 2 zijn niet gelockt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Zupp
Elite

Geplaatst: Di Okt 25, 2005 12:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Hmm heb nu @ gigabyte moederbord een PCI bus van 36 MHz. Opzich toch neit eens zo hoog lijkt me, of is dat al een risico ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 25, 2005 2:12 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Koen schreef: | | ja DFI heeft lock, maar als je sata gebruikt, gebruik dan poort 3-4 van sata, 1 en 2 zijn niet gelockt. |
Met elk mobo zo? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Koen
Evilgamer

Geplaatst: Di Okt 25, 2005 3:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Zupp schreef: | | Hmm heb nu @ gigabyte moederbord een PCI bus van 36 MHz. Opzich toch neit eens zo hoog lijkt me, of is dat al een risico ? |
risico tot wat ? ontploffing ? nee, hij wordt er hoogstens onstabiel van, proberen dus
@ timo, bij veel wel ja, maar niet bij allemaal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 09, 2007 3:17 pm Onderwerp: |
|
|
|
| pci-e kun je makkelijk laten lopen op 111Mhz en de pci tegen 40Mhz, dan werken alle apparaten die je erop hebt steken nog goed. vanaf 111Mhz beginnen er fouten op te treden, bij mij toch. bij mij sta die standaard op 111/38Mhz |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Di Jan 09, 2007 3:24 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Quote: | | Geplaatst: Di Okt 25, 2005 3:49 pm |
Dit topic is al wel heel erg oud, gelieve niet al die oude topics weer naar boven halen. A. omdat het onderwerp meestal al verlopen is. en B. omdat ik geen zin heb om continue topics te sluiten of - te raten. Oke? In Sticky's mag je overigens van mijn part zo veel posten als je wilt, ook al is de laatste reply van 10 jaar geleden.
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|