Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
civilization IV
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fox Mcloud
EG Moderator

Rating: 20
BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 6:54 pm    Onderwerp: civilization IV Reageer met quote
ik had 1 + 2 al eens gespeeld en vond ze best wel grappig [voor toen die tijd]
dus ik d8,,, laat ik dan maar eens Cilivication IV downloaden, kheb hem ff gespeeld, maar om eerlijk te zijn,, vind ik hem BAgger. mischien komt het omdat er vroeger geen goeie games waren dat die daarom leuk was, maar nummer 4,, pfff, zonde van ruimte,
dus men vraag was eigk,, heeft iemand anders hem al een gespeeld ? Mr. Green, tis eigk wel een "mooi" spel maar,, zit zo weinig in,, je kan zo weinig, tis stadje maken,, geld verdienen en beetje peace sluiten met veel mensen en dan opeens aanvallen, Meer is het niet ;o
mja,, kwou dus even weten of meerdere al een oordeel over dit spel hadden.
dus kom maar op Mr. Green
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nou daarmee ben ik het helemaal niet eens!

ik heb Civ4 gedownload en beetje gespeeld en vind hem wel wat beter dan Civ3 en die heb ik al kapot gespeeld! maar ik bedoel een rts is toch het precies hetzelfde stadje bouwen, en geld verdienen en vechten:/ ik denk alleen omdat een turb based spel is dat je het niet leuk vind denk ik!

maar ik ben met je mening helemaal mee oneens!
Terug naar boven
BarthezZ
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 39
BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 12:03 am    Onderwerp: Reageer met quote
kvond civ3 ook altijd wel leuk, is bijna binnen, ga morguh middag is ff proberen denk k
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1