Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Lord of The Rings - The Battle for Middle Earth 2
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Spartan0708
Advanced
Advanced

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2006 4:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik vind m wel vet maar tog deels valt het me tegen in online 1v1 kan het soms EEUWEN duren als je aan elkaar gewaagd bent...je kunt nie zn legeR+verdediging molle zonder je eigen leger mee te nemen maar sauron is wel zooo vet:D had m huppakeej vloog gimli door de lucht Very Happy Mr. Green Mr. Green
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2006 5:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote
1 zo'n potje duurt gem. 2/3 uur bij mij, bij mij is het zo...

GELD !!, Defense !!!, Gollum killen, Army

in zo'n volgorde gaat het bij mij =)
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2006 6:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote
collectors edition, moet ik hebben Mr. Green :

Quote:
De Battle for Middle Earth freaks (like me) kunnen hun hart binnenkort weer ophalen met de door EA aangekondigde Collectors Edition. Deze versie van deze RTS-game komt in maart tegelijk met de gewone editie in de winkels te liggen tegen een nog onbekende prijs. De game zal dan de volgende extra's bevatten:

Exclusieve bonus-dvd met beeldmateriaal in High Definition (HD):
- Gemasterd in HD voor de ultieme hoge resolutie-ervaring op je pc
- Volledige soundtrack, inclusief de originele muziek die exclusief voor The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II werd gecomponeerd
- Filmpjes en trailers uit de game in hoge resolutie en surround sound
- ‘The Making of The Battle for Middle-earth II’: het verhaal van het team achter de The Battle for Middle-earth reeks, met onder andere nooit eerder vertoonde videobeelden en interviews met de belangrijkste makers
- ‘The Art of the Game’: de ultieme verzameling artwork die de basis van het spel vormde, inclusief honderden cinematografische schilderijen en concept-schetsen

Exclusief game-materiaal:- Een geheel nieuwe vuurspuwende draak; deze indrukwekkende gevechtseenheid is alleen beschikbaar in de collector’s edition
- Speciale grafische kenmerken voor zelfgecreëerde helden: zo weet iedereen tijdens het online spelen dat jij de trotse bezitter bent van de collector’s edition
- Verschillende exclusieve kaarten, met onder andere belangrijke locaties uit de The Lord of the Rings films zoals Weertop en Argonath

Exclusieve campagnekaart op posterformaat:- Tweezijdig bedrukte poster (afm. 27,5 x 42,5 cm)
- Prachtige kaart van Midden-aarde in hoge resolutie, exclusief gemaakt voor de game: alle campagnelocaties van de Goede en de Kwade zijde plus beschrijvingen
- De perfecte gids tijdens het spelen van missies aan de Goede of de Kwade zijde

Bron: me @ Evilgamerz
Terug naar boven
Jackass
Advanced
Advanced

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2006 7:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Die HD-Extra troep hoef ik niet

Maar Poster & Extra draak lijkt me wel vet, als ie maar geen 20€ duurder is.
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2006 10:27 am    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:
Exclusief game-materiaal:- Een geheel nieuwe vuurspuwende draak; deze indrukwekkende gevechtseenheid is alleen beschikbaar in de collector’s edition
- Speciale grafische kenmerken voor zelfgecreëerde helden: zo weet iedereen tijdens het online spelen dat jij de trotse bezitter bent van de collector’s edition
- Verschillende exclusieve kaarten, met onder andere belangrijke locaties uit de The Lord of the Rings films zoals Weertop en Argonath

Exclusieve campagnekaart op posterformaat:- Tweezijdig bedrukte poster (afm. 27,5 x 42,5 cm)
- Prachtige kaart van Midden-aarde in hoge resolutie, exclusief gemaakt voor de game: alle campagnelocaties van de Goede en de Kwade zijde plus beschrijvingen

Ik zou hem kopen alleen hiervoor maar ik zit krap bij kas Razz dus ik zal hem moeten downloaden =)
Terug naar boven
Spartan0708
Advanced
Advanced

BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2006 7:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik koop m maybe bekijk wel reacties;) van amerikaanse release zal tog wel weer paar dagen eerder zijn
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2006 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Hij is altijd eerder te downloaden Rolling Eyes maar denk niet dat er een MP functie mogelijk is dan...
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 7 van 7
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7