| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Heb jij de Xbox360 al gekocht? |
| Jah cker, vanaf de launchdag |
|
16% |
[ 3 ] |
| Nee, maar ik krijg em een deze weken |
|
5% |
[ 1 ] |
| Nee, ik was net te laat. Ze waren allemaal al uitverkocht |
|
0% |
[ 0 ] |
| Ik hoef geen Xbox360 |
|
55% |
[ 10 ] |
| Ik twijfel nog of ik er 1 ga kopen |
|
22% |
[ 4 ] |
|
| Totaal aantal stemmen: : 18 |
|
|
Geplaatst: Wo Dec 07, 2005 3:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ipz0r schreef: | Ik had het btw over de xbox360 games Raziel, was ff vergeten bij te zetten En je kunt idd PGR3 niet met NFS vergelijken. NFS is meer arcade (the-cops-are-chasing-you game) en PGR3 meer simulatie. |
uuh NFS is ook Simulatie hoor.
Anyway. Mijn mening is dat ik Geen xbox 360 koop omdat ik microsoft niet nog een monipoly positie wil geven, ik wacht tot de playstation3 of revolution uikomt. Die zal ik wel kopen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
RazieL
Evilgamer

Geplaatst: Wo Dec 07, 2005 3:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik koop een ps3 vanwege beter gamesaanbod. Het verschil zal echter niet meer zo groot zijn als tussen xbox en ps2. En tis 'traditie' dat er bij de launch van een console nog weinig goeie games zijn, maar tis toch typisch xbox wat je nu ziet. Veruit t grootste gedeelte zijn allemaal ports en er is amper iets nieuws zoals pgr3 en kameo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Wo Dec 07, 2005 3:33 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Necrocide05 schreef: | | Lol, SpawN kom eens met argumenten. Waarom vind je GT wel leuk en PGR niet, verschillen niet van elkaar hoor. En NFS vergelijken met een PGR kan ook niet echt. |
kan ik niet echt verklaren, PGR is gewoon niet mijn game.
en bij GT3 en 4 vond ik t ook t leukst om de prestaties hoger te maken telkens..
en t Tunen bij NFS is gewoon uber, t leukste aan t spel vind ik 
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
skyward
Wannabe

Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 8:37 am Onderwerp: |
|
|
|
| Supervet spel, maar niet goed genoeg om een Xbox360 te kopen.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 6:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
PGR 4 komt al bijna uit en 5 is vrijwel bijna in de maak dus zo kan je door blijven gaan natuurlijk. Zou liever 'n meerjarenproject zien als GT of zo. Maar goed, dat verdelen ze tegenwoordig ook in een pre-release (Prologue) en een uiteindelijke release (5). Dubbel zoveel geld dus.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 1:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
| RazieL schreef: | | Ik koop een ps3 vanwege beter gamesaanbod. Het verschil zal echter niet meer zo groot zijn als tussen xbox en ps2. En tis 'traditie' dat er bij de launch van een console nog weinig goeie games zijn, maar tis toch typisch xbox wat je nu ziet. Veruit t grootste gedeelte zijn allemaal ports en er is amper iets nieuws zoals pgr3 en kameo. |
beter gamesaanbod? welke dan...
Xbox 360: Gears of War, Halo 3, PGR 4, CoD 2, PGR 3, BioShock, Dead Rising, Saints Row.
Oke, nu de Ps3: Resistance: Fall of Man(pff), Warhawk(verveelt), Heavenly Sword (niet zo goed trouwens)
De xbox heeft nog meer betere titels, en de Ps3 heeft gewoon geen hele goeie games... |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Di Okt 16, 2007 2:09 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ja dat is lekker makkelijk van je, pff, verveelt en niet zo goed trouwens erachter zetten. Dat kan ik ook wel bij een paar 360 games zetten.
En wat denk je van The Darkness? Folklore(Komt deze maand uit)?
En wat te denken van de nog te verwachten titels, Army of Two, MGS4, Assassins Creed( ook dan wel op de 360, ok), Killzone 2.
Ik heb trouwens geen van beide, dus ben geen "fanboy". Maar vind het beetje makkelijk van je om maar 3 games op te noemen met negatieve argumenten die je niet eens onderbouwd.
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 2:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik heb de wat betere games van de Ps3 getypt. Deze zijn dus matig, de 360 games die ik opnoem zijn niet matig, dat zijn toppers. The Darkness: 360, die andere zijn ook op de 360 idd, en Killzone niet, maar wij krijgen GoW2 en we hebben Halo. Ik kon maar 3 games opnoemen, de rest zuigt |
|
| Terug naar boven |
|
|