| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Mrt 21, 2006 5:55 pm Onderwerp: |
|
|
|
| VinPower schreef: |
ja klopt dat ???
Geplaatst Di Mrt 21, 2006 5:32 pm:
Oke ik heb nu de "nieuwe versie" van de psp gezien in de winkel de base versie voor 200euro. Daar zit geen geheugenkaartje bij en geen oordopjes als ik het goed heb..
Mijn vragen zijn:
Zit er bij de base en value wel een beschermhoesje bij?
Kan ik niet gewoon opslaan op mijn mp3 speler of data stick?
En wat zit er meer nog niet bij, bij de base versie?
alvast bedankt als jullie hierop antwoord weten^^ |
Vraag 1 en 2:
Het PlayStation Portable Value Pack bestaat uit een meerwaardepakket met extra toebehoren en entertainmentinhoud, het PlayStation Portable-systeem zelf met hoes, een Memory Stick Duo™ van 32MB, een batterijpack, een hoofdtelefoon met afstandbediening, een stroomadapter, een draagriem, doekje en een video-/music-/gamesampler op Universal Media Disc™ (UMD™) met inbegrip van verscheidene niet-interactieve gamedemo's.
Een exemplaar van Spider-Man 2 op UMD-video zal gratis worden aangeboden aan vroege PlayStation Portable-kopers die hun PlayStation Portable registreren en hun UMD™-video Spider-Man 2 bestellen op www.yourpsp.com, de officiële PlayStation Portable-webportal van SCEE.
Vraag 3: Minder content en accessoires uiteraard. |
|
| Terug naar boven |
|
|
o vet
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Di Mrt 21, 2006 5:56 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik krijg binnenkort ook PSP binnen, en ik ga denk GTA: LCS erbij nemen, heb hem bij mn neef gespeeld en was best vet, burnout ook Loco Roco lijkt me trouwens ook vet |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Mrt 21, 2006 6:04 pm Onderwerp: |
|
|
|
Jeroen bedankt;)
dan denk ik toch dat ik de base versie koop + memory duo stick/kaartje hoe je het wilt noemen van 256mb voor 30euro |
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Administrator

|
Geplaatst: Wo Mrt 22, 2006 8:32 am Onderwerp: |
|
|
|
even een tip: doe 't via de banner van game247, ben je nog goed voor EG  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Mrt 27, 2006 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
De PlayStation Portable wordt steeds veelzijdiger. Je zou bijna gaan zeggen dat het een mini-laptop aan het worden is. Binnenkort mogen we namelijk een GSM-functie gaan verwachten en zal er een keyboard gaan verschijnen voor de handheld. Sony heeft inmiddels zelfs al een patent-aanvraag naar het US Patent and Trademark Office weten te sturen. Hierin wordt de randapparatuur al beschreven. Hoofd van de PSP-ontwikkeling, Izumi Kawanishi gaf al eerder aan het gebruik van e-mail clientsoftware te zullen ondersteunen. Het is dus een stuk makkelijker informatie uit te wisselen door middel van het toekomstige keyboard voor de PSP.
De apparatuur zal binnenkort gaan verschijnen. Het keyboard zou in totaal 47 toetsen tellen en kan aangesloten worden op de USB-poort. Of de GSM-functie in combinatie met het keyboard gebruikt kan worden is tot op heden onbekend. Misschien kunnen we straks zelfs VoIP-features gaan verwachten, dat zou wel erg mooi zijn uiteraard. Dat valt echter nog af te wachten natuurlijk.
Koop dat er ma gelijk bij dan, leuk zo'n mail client erbij, heb je geen pc meer nodig binnenkort  |
|
| Terug naar boven |
|
|