| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Wo Feb 01, 2006 8:53 pm Onderwerp: psp |
|
|
|
Heey,
Ik ga binnenkort een psp kopen nadat ik jarig ben geweest (17 maart ). Dus wou vragen welke games ik dan er meteen erbij moet aanschaffen. In ieder geval gta liberty storys ga ik kopen maar ik wil er nog 1!
En er was is een topic over psp warez enzo hoe zit dat met dat firmwire gedoe en zijn er forums waar ze staan en zo ja welke forums?^^
hopelijk kunnen jullie deze 2 vragen beantwoorden!
greetz vinpower
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Feb 01, 2006 9:06 pm Onderwerp: |
|
|
|
Burnout zou ik er bij kopen maar dat duurt nog even voor die uit komt Liberty City Stories moet je zeker erbij kopen idd, dan kan je je handheld direct even cracken en homebrew software erop draaien. Andere toppers lijken me ook Killzone (welke misschien wel in een ander perspectief te zien zal zijn maar goed). Colin McRae en Ridge Racer zijn daarnaast ook nog erg leuke alternatieven, ik vind handhelds gewoon puur voor het spelen van leuke platform- en racegames en dat zou ik ook zeker benutten.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Evilgamer

Geplaatst: Wo Feb 01, 2006 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
|
| mja, EA heeft wel wat sportgames erop gegooid, net als Need for Speed. maar EA sports moet je van houden vind ik |
|
| Terug naar boven |
|
|
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Do Feb 02, 2006 11:08 am Onderwerp: |
|
|
|
Kijk wel uit wat je allemaal binnenhaalt, er zijn al weer genoeg verkeerde firmware's of virussen voor de PSP. Als game zou ik F-Zero nemen ( of hoe heet die vlieg game eigk?? )
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Feb 02, 2006 11:09 am Onderwerp: |
|
|
|
| Wipeout Pure |
|
| Terug naar boven |
|
|
VooDoo
Hardcoreposter

Geplaatst: Ma Feb 06, 2006 7:53 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou ook uitkijken met die illigale dinge het is wel leuk en goedkoper maareen vriend van mij heeft nu niks meer aan sen psp want die is kompleet gecrashd daar gin 250 eurie  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Feb 06, 2006 7:56 pm Onderwerp: |
|
|
|
ja, WipeOut lijkt me leuk.
verder zijn er vrij weinig games, o ja, MediEvil. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Feb 09, 2006 10:01 am Onderwerp: |
|
|
|
| wat je ook doet Niet UPdaten als je begint met 1.5 dan moet je het zo laten dan kun je iso's op je stick afspelen |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Ma Mrt 20, 2006 7:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
Maar sommige spellen eisen wel weer dat je firmwire 2,0 of hoger erop heb staan:S als ik het allemaal zo lees kan je alleen onder 2,0 iso afspelen
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|