Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Ghost Recon Advanced Warfighter SP Review (Xbox 360)
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Reacties Evilgamerz content
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Negative
Wannabee
Wannabee

Rating: 2
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 17, 2006 6:50 pm    Onderwerp: Ghost Recon Advanced Warfighter SP Review (Xbox 360) Reageer met quote
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=4631

Dit is mijn 1ste review op Evilgamerz en pas mijn 2de review ooit. Omdat er op de mainsite niet zoveel reacties komen zou ik graag jullie mening willen weten. Wat vinden jullie er goed aan en wat vonden jullie slecht? Watvoor tips zou je me kunnen geven voor de toekomst?
Etc. Etc..

Ik verheug me op jullie reacties Mr. Green
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 17, 2006 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik vind hem wel netjes. een leuke intro en daarna meteen ter zaken...
ik zou wel meer info geven over hoe de game eruit ziet... of alles kapot kan... leuke graphics en al dat soort ongein

maar wel netjes Thumbs Up
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 17, 2006 9:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb het al eens gezegd maar goed, een puntje waar je op moet letten is het niet maken van te lange zinnen. Dat vervormt de gehele zin soms om in een niet kloppende tekst. Verder is het begin netjes en het einde klinkt ook goed. Zeker niet slecht voor je eerste Evilgamerz review.
Terug naar boven
lambf
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 17, 2006 9:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik vindt hem wel goed, maar wat Z@3 zei klopt wel
kijk maar naar deze zin:
Voor mij was dat één van redenen om de 360 te kopen, ik was dan ook erg teleurgesteld toen ik hoorde dat de game werd uitgesteld.

je had volgens mij beter een . kunnen zetten waar nu een , is, maarja, het is een beetje mierenueukerij(van mij natuurlijk Razz )
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Reacties Evilgamerz content Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1