| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
BuZ_NL
Hardcoreposter

Geplaatst: Do Apr 20, 2006 10:01 pm Onderwerp: |
|
|
|
Je Garantie vervalt als je Overclocked, en ja dat kunnen ze zien, ik weet niet precies hoe, maar dat kunnen ze heus wel zien.
BuZ_NL bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Apr 20, 2006 10:03 pm Onderwerp: |
|
|
|
| BuZ_NL schreef: | | Je Garantie vervalt als je Overclocked, en ja dat kunnen ze zien, ik weet niet precies hoe, maar dat kunnen ze heus wel zien. |
Nee hoor dat kunnen ze niet zien. Heb zelfs gemod moederbord nieuwe voor gehad. Gewoon mod eraf en hup nieuwe. Ze KUNNEN dat echt niet zien. Onzin.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Apr 21, 2006 7:06 am Onderwerp: |
|
|
|
Ligt eraan of ze beschadigingen kunnen zien aan het moederbord, maar normaal gesproken wordt een mobo, videokaart etc niet geheel bekeken om te kijken of er misschien is overgeclocked. Is ook met een videokaart, die wordt pas overgeclocked als je in Windows bent, dus als je hem opstuurt draait ie gewoon op de normale snelheid. Kost meer geld om zo'n hardware te inspecteren dan een nieuwe op te sturen 
|
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

Geplaatst: Vr Apr 21, 2006 7:10 am Onderwerp: |
|
|
|
ok dan laat ik t maar zoals het is :)
Geplaatst Vr Apr 21, 2006 7:10 am:
zijn er geen leuke drivers die er voor zorgen dat je spelletjes iets sneller/beter draaien?
wiebl bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Apr 21, 2006 7:34 am Onderwerp: |
|
|
|
up-to-date drivers gebruiken van ATI en Nvidia, bij Nvidia worden de Forceware drivers vaak geupdate om zo meer performance en problemen op te lossen bij wat nieuwere games.
Geplaatst Vr Apr 21, 2006 7:34 am:
Chipset drivers updaten is overigens ook een tip, helpt vaak erg, vooral bepaalde IDE drivers die vernieuwd zijn.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Apr 21, 2006 11:20 am Onderwerp: |
|
|
|
ze kunnen het allen aan een hard mod zien idd ... maar als je pro ben met die
dingen dan kan je het er wel zo laten uit zien alsof het in de farbriek gebeurt is
overclocken kunnen ze niet zien. Voordat je m terug naar de winkel brengt
reset je gewoon even opnieuwe je CMOS (batterijtje eruit of zo) en ze kunnen
er niets meeer aan zien. |
|
| Terug naar boven |
|
|