Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
GameCube voor nog maar (ongeveer) 80 euro?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Nintendo Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 1:10 pm    Onderwerp: GameCube voor nog maar (ongeveer) 80 euro? Reageer met quote
Er gaan op dit moment geruchten over een eventuele prijsverslaging van de GameCube console. Op dit moment is de current-gen console nog geprijsd voor zo'n 99 dollar, dit zou dus nog goedkoper gaan worden. Onlangs kreeg ook de PlayStation 2 een prijsverslaging die de verkoopcijfers deed laten stijgen.

Een anonieme medewerker van GameStop zou met het nieuws zijn gekomen en gepraat hebben over de daling. De reden van de verlaging zou de Revolution zijn die eind dit jaar gaat verschijnen. Omdat er vrijwel geen games meer komen (niet gepraat over Zelda) zou het niet aantrekkelijk zijn de prijs nog op 100 dollar te houden. We zijn benieuwd of we dit dan ook binnenkort officieel mogen gaan bevestigen. Volgens de bronnen zal de prijsverlaging in mei gerealiseerd worden, geschat worden prijzen die ongeveer 10 tot 20 dollar lager vallen dan de huidige prijs.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Sphinxx
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 1:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Pff nog goedkoper? Damn hoe kunnen ze er nog winst op maken zeg? Anyway wel goed nieus voor alle mensen die het nog te duur vinden, 80€ is natuurlijk een hele lage prijs.

Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
SpawN
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 8:05 am    Onderwerp: Reageer met quote
ja hier heb je de cube al met Mario soccer voor 100 euro Smile
is vrij goedkoop, maar denk ook niet dat er nog veel (goeie) games voor uitkomen.

SpawN bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 11:25 am    Onderwerp: Reageer met quote
Kocht laatst een cube voor 69 euro (nieuw) bij locale game shop
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 1:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote
resident evil en mario kart, daar zou ik het wel voor kopen, als dat nou even erbij gebundeld werd :p

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
RazieL
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 1:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
hmm, ik wil wel een ngc met mario kart+ssb2+zelda twilight princess voor 80euro^^

resident evil4 heb ik al Razz
Terug naar boven
Yoshi
Elite
Elite

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
resident evil en mario kart, daar zou ik het wel voor kopen, als dat nou even erbij gebundeld werd :p

Hij is er wel in combi met Mario Kart, dus hoef je alleen nog maar Resident Evil 4 te kopen. Wink
Terug naar boven
Sphinxx
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
hmm mijn zus komt net thuis met een Cube Smile Alleen wel voor 100€, maarja kvind het goed zo Razz Mario Soccer is vet! Mr. Green

Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Redis
Elite
Elite

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Sphinxx schreef:
Pff nog goedkoper? Damn hoe kunnen ze er nog winst op maken zeg? Anyway wel goed nieus voor alle mensen die het nog te duur vinden, 80€ is natuurlijk een hele lage prijs.

Moet je nagaan hoeveel winst ze erop maakte toen die net uit kwam en stukken duurder was Razz
Terug naar boven
Denny / DGaiden
Trainee
Trainee

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nintendo maakt genoeg winst aan zijn handhelds so don't worry about that. Ik ben wel tevreden met mijn collectie van PC, PS2 en Xbox games dus heb weining interesse in de aanbod van de GameCube. Misschien voor Donkey Konga. Razz
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Nintendo Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 2
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende