| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Gaat dit plaatje te ver? |
| Ja |
|
12% |
[ 3 ] |
| Nee |
|
87% |
[ 21 ] |
|
| Totaal aantal stemmen: : 24 |
|
KitsuneNL
Hardcoreposter

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 11:44 am Onderwerp: Sony Racistisch of niet? |
|
|
|
Het volgende plaatje is veel besproken. Persoonlijk vind ik het wel kunnen, wat denken jullie?
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 11:52 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik vind het maar overdreven maar ik kan wel begrijpen dat sommige racistisch opvatten
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jul 11, 2006 11:58 am Onderwerp: |
|
|
|
Als we zo beginnen kan ik ook wel zeggen: Buitenlanders mogen wel racistische opmerkingen tegen Nederlanders maken, maar andersom mag het niet. Dit plaatje is niet echt racistisch maar is meer van, laat zien wie je bent. De witte PSP doet dan ook zeker niet onder voor de huidige zwarte. Zo kan je ook zeggen, het is racistisch dat alleen Europa een zwarte DS Lite heeft, of, waarom kwam eerst de zwarte PSP? Beetje ver gezocht allemaal...
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Cypher
Elite

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 12:08 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Als we zo beginnen kan ik ook wel zeggen: Buitenlanders mogen wel racistische opmerkingen tegen Nederlanders maken, maar andersom mag het niet. Dit plaatje is niet echt racistisch maar is meer van, laat zien wie je bent. De witte PSP doet dan ook zeker niet onder voor de huidige zwarte. Zo kan je ook zeggen, het is racistisch dat alleen Europa een zwarte DS Lite heeft, of, waarom kwam eerst de zwarte PSP? Beetje ver gezocht allemaal... |
Zo denk ik er ook over Z@3  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yoshi
Elite

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 12:29 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik vind het echt bullshit als je daar over gaat zeiken...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
BuZ_NL
Hardcoreposter

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 12:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
Sluit me aan bij Z@3, als je hierover gaat zeiken, dan bel je zelf een loser, ga dan bomen knuffelen ofzo, of praat met bloempjes in de wei........
BuZ_NL bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 12:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
omg doe ff normaal.. er komt een witte psp uit, dus hoezo zou dit rasistisch zijn? zeikerds...
net zoiets als dat gezeik van die negerzoenen toen -_- doe ff normaal.......
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
RazieL
Evilgamer

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 2:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
het is niet racistisch, de psp's zijn verdewr toch precies hetzelfde. Dus white is equal to black. Dit is juist het tegenovergestelde van racistisch  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Evilgamer

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 2:38 pm Onderwerp: |
|
|
|
| ach, 't is te begrijpen dat mensen er moeilijk over doen, maar ik heb absoluut niks tegen die reclame, ik vind 'm juist best goed bedacht |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jul 11, 2006 5:00 pm Onderwerp: |
|
|
|
van die billboard kwam er ook een versie van een zwarte vrouw die een blanke man bij zijn kin pakt, dus dat lijkt mij dan gerechtigdheid T.O.V deze billboard
|
|
| Terug naar boven |
|
|