| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Gaat dit plaatje te ver? |
| Ja |
|
12% |
[ 3 ] |
| Nee |
|
87% |
[ 21 ] |
|
| Totaal aantal stemmen: : 24 |
|
|
Geplaatst: Di Jul 11, 2006 11:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik vind hem wel vet :d tog denk ik dat als je een zwatn bent dat dit niet zo leuk is zon blanke die je smoel dichtknijpt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jul 12, 2006 4:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Als je hierover moeilijk gaat doen ben je zelf juist de racist. Een normaal iemand zou hier niets racistisch inzoeken. Het slaat op de zwarte en witte PSP, het is niet racistisch bedoeld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 13, 2006 5:50 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Quote: |
Als je hierover moeilijk gaat doen ben je zelf juist de racist
|
Niet overdrijven hé. De persoon in kwestie wil onze mening horen en is daarom zelf geen racist.
Ik vind het persoonlijk niet racistisch overkomen. Net zoals vele andere gamers hier. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 2:35 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Overdrijven doe je om iets duidelijk te maken. Welke persoon in kwestie heb jij het trouwens over? Degene die over deze advertentie moeilijk doen zien zelf juist overal iets racistisch in. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evilgamer

Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 3:00 pm Onderwerp: |
|
|
|
Dit is absoluut niet rasistisch, dit heeft meer met een aparte style te maken. Kunstzinnig zou ik het eerder noemen.
Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
KitsuneNL
Hardcoreposter

Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ondertussen is de reclame verwijderd, maar de PSP heeft door alle comotie wel veel gratis reclame gehad. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 6:37 pm Onderwerp: |
|
|
|
Goed voor de PSP. Hopelijk zal hij nog beter verkopen na al die aandacht ! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 15, 2006 7:27 am Onderwerp: |
|
|
|
Sony zit in de hoek waar de klappen vallen, beetje overdreven, net of ook maar iemand zo negatief zou denken over zo'n reclame. Ow, dat is een zwarte, en dat is een blanke man, racistisch... hmmm, ok.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
klepvis
Wannabe

Geplaatst: Zo Nov 30, 2008 3:30 pm Onderwerp: |
|
|
|
| ik vind et erg zielig als je daarover gaat zijken want ok het is natuurlijk wel een beetje te maar tog ik vind niet dat dat als rasistisch moet worden opgevat |
|
| Terug naar boven |
|
|