Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Voetbal
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sule
Advanced
Advanced

Rating: 24
BerichtGeplaatst: Ma Aug 21, 2006 10:44 am    Onderwerp: Reageer met quote
De uitslagen deze week.

Sparta Rotterdam-Vitesse 1 - 2
Willem II-FC Utrecht 2 - 1
AZ-NAC Breda 8 - 1
ADO Den Haag-sc Heerenveen 2 - 3
Excelsior-Roda JC 0 - 1
PSV-NEC 3 - 1
Ajax-RKC Waalwijk 5 - 0
FC Groningen-Feyenoord 3 - 0
Heracles Almelo-FC Twente 3 - 0

Wie heeft studio sport gekeken? Feyenoord zou volgens hun in de problemen zitten. Twee goed spelers weg en schulden, ook de laatste wedstrijd tegen Groningen heeft niet echt meegeholpen. Ook de ''problemen'' bij PSV. Ooijer wil weg, zij willlen niet dat hij weg gaat, hij maakt er een groot probleem van (misschien toch wel terecht, als het waar is wat ze bij Talpa hadden gemeld). Vennegoor gaat ook weg, en daar moet je wel een goede vervangende speler voor vinden. Jammer dat hij niet naar een grotere club kon (Nu Celtic, maar blijkt dat die hem misschien (weer) te duur vinden). Ook zijn er veel ''stemmen'' die Ajax noemen als Kampioens-kandidaat
Cool

Wat vinden jullie van de laatste uitslagen en geruchten enz. rondom het Nederlandse voetbal?
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 13
BerichtGeplaatst: Ma Aug 21, 2006 5:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ajax is zeker een kampioenskandidaat, maar PSV en AZ zullen het behoorlijk spannend gaan maken heb ik het idee. Feyenoord zou ondertussen genoeg geld moeten hebben wat leuke spelers te komen, maar echt vertrouwen in Feyenoord heb ik niet. E.Koeman lijkt me ook geen coach die iets groots weet te doen.

Toch jammer dat NEC van PSV heeft verloren. Natuurlijk had ik niet veel mogen hopen, maar NEC zakte snel in na de onverwachte tegen goals aan het eind van de eerste helft, met een zeer teleurstellende tweede helft als gevolg.
Terug naar boven
Yoshi
Elite
Elite

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Ma Aug 21, 2006 6:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik denk dat Ajax wel kampioen kan worden, maar zeker AZ/psv is een geduchte kandidaat, en wie weet gaat Groningen het ook erg goed doen, zou leuk zijn. Razz
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Ma Aug 21, 2006 9:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ajax kampioen, AZ tweede en Heerenveen derde. Ole, das weer Champions League voor ons dit jaar. Eén keer in de vier jaar moet kunne toch? WinkRolling Eyes
Terug naar boven
Sule
Advanced
Advanced

Rating: 24
BerichtGeplaatst: Wo Aug 23, 2006 7:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Voor iedereen die het niet weet, Ajax speelt vanavond Champions League Mr. Green > Evil or Very Mad
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Aug 23, 2006 9:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ja, en we liggen eruit, echt triest, eerste helft spelen ze top, en dan scoren ze tegen, krijgen we weer dat gekluts. Dat hoge tempo werkt ook voor geen meter, geen simpele bal komt aan, staan maar wat te kijken en tik, bal weg, ow, kut, wat doe ik. Zo gaat dat de hele tijd Maduro en die nieuweling zitten ook maar wat te kloten de hele wedstrijd, en dan moet Rosenberg het nog even doen. Dan nog een bal tegen de lat, nog een over van Sneyder, van de lijn gehaald etc. Echt pech, kut Kopenhagen.
Terug naar boven
RazieL
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Wo Aug 23, 2006 9:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ja, echt een domper. je hebt t best goed omschreven. ook erg ongelukkig, die eigen goal.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 10:47 am    Onderwerp: Reageer met quote
Wat een bevrijding gisteravond!!! WinkRolling Eyes
Terug naar boven
Cypher
Elite
Elite

Rating: 46
BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 3:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
1e helft van ajax was echt goed maar 2e helft was echt kut. ik vindt dat we onverdient eruit zijn gegaan maar dat is voetbal he Sad

UEFA cup verdient tog beter dan CL Very Happy
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 9:02 am    Onderwerp: Reageer met quote
Onverdiend zeg je? Dik verdiend zelfs, van Kopenhagen moet je toch verdorie kunnen winnen? Als dit het jaar 1995 was geweest was Ajax er met 5-0 of 6-0 overheen gewalst. Ik vind het zeer schandalig van Ajax en dik verdiend voor Kopenhagen. WinkShocked
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 9:08 am    Onderwerp: Reageer met quote
ze hadden toch al is eerder verloren van kopenhagen? Mr. Green
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 9:14 am    Onderwerp: Reageer met quote
Vinpower schreef:
ze hadden toch al is eerder verloren van kopenhagen? Mr. Green

Ik meende dat ze gewonnen hadden. Maar goed, leuk dat Heerenveen altijd zijn spelers uit die regio haalt. WinkVery Happy
Terug naar boven
Nebi
Godlike
Godlike

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 5:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dag het was echt niet verdiend voor Kopengagen...

Ze hadden geen 1 kans gehad, en dan krijgen ze er 1, dan zittie, en dat speelt Ajax meteen weer kut.

We hebben: De paal geraakt, de lat geraakt, een schot van Jaapie dat van de lijn gehaald werd. Ajax was gewoon veel beter, maar als de bal er niet ingaat, en hun met 1 kans een goal scoren dan is het gewoon gedaan.

Maar wat jij zegt dat Ajax verdiend verloren heeft ben ik het echt niet mee eens.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 7:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Daar gaat het toch om? Schieten en meteen scoren? WinkVery Happy
Terug naar boven
Cypher
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 9:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Jij zegt dat Ajax verdient heeft verloren. Dat vindt ik niet kloppen, ajax heeft meer kansen gehad beter gespeeld maar alleen niet gescoord dan verdient ajax om te winnen of niet soms.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 14
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende