| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Do Mrt 08, 2007 10:46 am Onderwerp: |
|
|
|
Laten we het hopen, want een mislukking als Rising Sun kan de Wii niet aan.  
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mrt 09, 2007 12:13 am Onderwerp: |
|
|
|
Mislukkingen heb je altijd in een grote reeks. Ik ga er niet echt vanuit met Vanguard. Rising Sun heeft te weinig publiciteit gekregen om ook veel waard te kunnen zijn.
Geplaatst Vr Mrt 09, 2007 12:13 am:
Valt me zwaar tegen, een nieuw Mii-kanaal, that's it.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Apr 03, 2007 9:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
Heb nu ook DBZ:TK2 voor de Wii. Voor de mensen die van DBZ houden en nog een spel voor de Wii zoeken echt een aanrader. Besturing werkt echt goed al is het even wennen. Daarnaast kan je ook nog de Gcube controller gebruiken of de classic controller. The godfather schijnt trouwens ook erg goed te zijn en SSX:Blur die ik ook heb is ook erg vermakelijk, maar je moet wel even door de hoge leercurve heen bijten.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Apr 12, 2007 9:47 am Onderwerp: |
|
|
|
Vandaag PowerStation binnengekregen. Ideaal ding. Kan ik m'n WiiMotes voortaan opladen ipv constant batterijen wisselen. Zitten ook 2 batterij packs bij (accu's meer). Ik had er maar 1 verwacht.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Apr 22, 2007 12:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb laatst screenshots gezien gezien van enkele Wii games. De console kan toch meer meer dan ik had gedacht.  
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Apr 22, 2007 1:12 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ligt eraan naar wat voor games je kijkt. Heb nog geen één game gezien waarvan ik zeg: dat ziet er goed uit. MOH: Vanguard, Heatseeker etc. Heb zijn allemaal onlangs uitgebrachte games en zien er niet uit. Valt me tot dusver nogal tegen. Misschien Super Paper Mario of zo, die ziet er nog wel aardig uit tot dusver, hopelijk ook op daadwerkelijk op de TV thuis.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Mei 02, 2007 11:55 am Onderwerp: |
|
|
|
Dat is het nadeel van goedkopere onderdelen, de kwaliteit is vaak minder. Je kunt de Wii totaal niet vergelijken met de Xbox 360 en PS3. De PS3 eerder met de Xbox 360, maar niet met de Wii.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Mei 02, 2007 9:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
Bij de Wii heb je ook het idee dat men het minste van het minste erin heeft willen doen om zo zoveel mogelijk winst te maken. Valt me tot dusver erg tegen die console. Hopelijk brengen ze nog wat fatsoenlijks uit tegenwoordig want veel goede games heb ik nog niet gespeeld.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 05, 2007 7:35 pm Onderwerp: |
|
|
|
Wanneer speel je nou wel een fatsoenlijke game op een Nintendo console?  
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 19, 2007 2:26 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik kreeg vandaag 'n mailtje rondom de Intercooler voor de Wii. Ik ga hem binnenkort even uit proberen, krijg hem binnenkort opgestuurd. Die Wii die wordt namelijk erg heet (NOT). Maar ben wel benieuwd ernaar. Al kan dat wel een probleempje vormen aangezien ik ook 'n Wii oplaadstation heb aangesloten op de voeding.

|
|
| Terug naar boven |
|
|