| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Di Sep 12, 2006 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Dat zal wel goed gaan komen. De Wii komt mijn huis wel binnen binnenkort gezien het uitstel van de PS3, kan ik even sparen tegen die tijd... |
De Wii koop je van je zakgeld Jeroen, niet je spaargeld.  Tis maar iets van 175 euro.  
|
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Di Sep 12, 2006 4:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
wie krijgt er tegenwoordig nou nog zakgeld op deze leeftijd. zullen er niet veel zijn. dus tis wel spaargeld. ik krijg +/- 140 tot 170 euro per maand. daarvan spaar ik zowieso 50 euro, naja, laat zeggen dat ik 70 euro overhoud, nadat ik ook een x uit ben gegaan of naar de bios ben geweest oid. Dan moet ik toch 3 maanden wachten.
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evilgamer

Geplaatst: Di Sep 12, 2006 5:23 pm Onderwerp: |
|
|
|
| SpawN schreef: | | wie krijgt er tegenwoordig nou nog zakgeld op deze leeftijd. zullen er niet veel zijn. dus tis wel spaargeld. ik krijg +/- 140 tot 170 euro per maand. daarvan spaar ik zowieso 50 euro, naja, laat zeggen dat ik 70 euro overhoud, nadat ik ook een x uit ben gegaan of naar de bios ben geweest oid. Dan moet ik toch 3 maanden wachten. |
170 euro zakgeld per maand:O
Vinpower bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evilgamer

Geplaatst: Di Sep 12, 2006 5:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Vinpower schreef: |
170 euro zakgeld per maand:O |
-.- Hij bedoelt van zn werk.
Kont bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evilgamer

Geplaatst: Di Sep 12, 2006 6:12 pm Onderwerp: |
|
|
|
hahaha ja idd. daarom zei ik op t begin ook: "wie krijgt er tegenwoordig nou nog zakgeld op deze leeftijd"
SpawN bezit de volgende gaming platformen:  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 12, 2006 7:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik krijg 40 euro zakgeld per maand, ben nu op zoek naar leuk werk wat ook nog beetje verdient...
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 21, 2006 1:53 pm Onderwerp: |
|
|
|
Valt me nog mee eigenlijks.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 21, 2006 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik ga hem wel kopen, maar ik weet nog niet of ik veel games zal gaan kopen direct. DS vind ik eigenlijk al absurd duur. 50 euro voor een spelletje...
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 22, 2006 4:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Ik ga hem wel kopen, maar ik weet nog niet of ik veel games zal gaan kopen direct. DS vind ik eigenlijk al absurd duur. 50 euro voor een spelletje... |
Dat slaat ook totaal nergens op. 25 euro voor een DS spel is al meer dan genoeg vind ik.  
|
|
| Terug naar boven |
|
|