Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Nintendo Wii
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Apr 22, 2007 1:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ligt eraan naar wat voor games je kijkt. Heb nog geen één game gezien waarvan ik zeg: dat ziet er goed uit. MOH: Vanguard, Heatseeker etc. Heb zijn allemaal onlangs uitgebrachte games en zien er niet uit. Valt me tot dusver nogal tegen. Misschien Super Paper Mario of zo, die ziet er nog wel aardig uit tot dusver, hopelijk ook op daadwerkelijk op de TV thuis.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2007 11:55 am    Onderwerp: Reageer met quote
Dat is het nadeel van goedkopere onderdelen, de kwaliteit is vaak minder. Je kunt de Wii totaal niet vergelijken met de Xbox 360 en PS3. De PS3 eerder met de Xbox 360, maar niet met de Wii.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2007 9:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Bij de Wii heb je ook het idee dat men het minste van het minste erin heeft willen doen om zo zoveel mogelijk winst te maken. Valt me tot dusver erg tegen die console. Hopelijk brengen ze nog wat fatsoenlijks uit tegenwoordig want veel goede games heb ik nog niet gespeeld.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Za Mei 05, 2007 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Wanneer speel je nou wel een fatsoenlijke game op een Nintendo console? WinkTwisted Evil
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Nov 19, 2007 2:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik kreeg vandaag 'n mailtje rondom de Intercooler voor de Wii. Ik ga hem binnenkort even uit proberen, krijg hem binnenkort opgestuurd. Die Wii die wordt namelijk erg heet (NOT). Maar ben wel benieuwd ernaar. Al kan dat wel een probleempje vormen aangezien ik ook 'n Wii oplaadstation heb aangesloten op de voeding.

Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 14 van 14
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14