| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
Geplaatst: Zo Nov 19, 2006 1:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
Nu heb je dus 2 nunchucks toch? Maar krijg ik die korting ook? Anders bestel ik hem ook daar :O
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 19, 2006 2:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
Weet ik niet, dat wordt ingewikkeld aangezien wij alles gestort krijgen van die winkel, dus dat kan later zijn dan verwacht aangezien een percentage korting bij ons op een soort van rekening komt te staan. Je kan het aan baas vragen of zoiets mogelijk is...
Geplaatst Zo Nov 19, 2006 2:02 pm:
@Spawn, zit er wel bij, maar wil 2 nunchucks en 2 wiimotes, dus moet beide eenmaal er nog eens bijbestellen.
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Evilgamer

Geplaatst: Zo Nov 19, 2006 2:08 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | Weet ik niet, dat wordt ingewikkeld aangezien wij alles gestort krijgen van die winkel, dus dat kan later zijn dan verwacht aangezien een percentage korting bij ons op een soort van rekening komt te staan. Je kan het aan baas vragen of zoiets mogelijk is...
Geplaatst Zo Nov 19, 2006 2:02 pm:
@Spawn, zit er wel bij, maar wil 2 nunchucks en 2 wiimotes, dus moet beide eenmaal er nog eens bijbestellen. |
correctie, 7% jeroentje  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 19, 2006 2:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
sorry, 7%. Die krijgen jullie terug, maar wel in een later termijn. Kan dus even duren voordat je dat terug krijgt. Bestellen kan via de banner, dan reggen wij dat en zetten we je in het lijstje indien je aangeeft besteld te hebben.
|
|
| Terug naar boven |
|
|