Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
Werk Topic
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina : 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Algemene discussies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 39
BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 10:50 am    Onderwerp: Werk Topic Reageer met quote
Tuurlijk kan ik het niet laten na de School Topic van enige tijde geleden. Aangezien ik hoop binnenkort ergens aan het werk te kunnen en veel EG'ers (Jong en Oud) al werken, kunnen we hier eens informeren wat jullie doen en hoe jullie het doen. Ik maak geen geen poll aan, ben er inmiddels wel achter dat dat niet echt en goede van de topic komt. Gewoon dezelfde regels als de mods, maar die doen alles wel met een knipoogje als er een klein beetje gespamd word. Maar niet overdrijven, gewoon ff babbelen over je werk en zien of deze over de 100 posts regel kan komen. WinkVery Happy

Yellow13NL bezit de volgende gaming platformen:

Laatst aangepast door Yellow13NL op Za Nov 18, 2006 1:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Gangpower
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 10:59 am    Onderwerp: Reageer met quote
oke dan ik heb sinds kort 3 "banen" 1 avondje in de week vakkenvullen bij kruidvat 2 ochtenden van 6 tot 9 in de week bij de makro en ik loop folders wat beswel goed verdiend

Gangpower bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 12:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik werk in het weekend in de stal (varkens, veel elektrisch werk, stopcontacten verwisselen, wat onderhoud etc.). En verder doe ik veel voor mijn stage, de laatste tijd in midere mate, maar het houdt me erg veel bezig als ik weer een job krijg toegedient en het verdient goed.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Vinpower
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 12:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik werk bij een bejaardentehuis, als keuken-assistent wat inhoud dat je in de spoelkeuken werkt^^ Gewoon alle vieze vaat in een grote machine keilen en dat was het Mr. Green Verdiend heel erg goed vind ik voor een 16-jarige:) 5,60 per uur verdien ik:D maar dat komt ook dat ik meestal op zondag werkt en op zaterdag verdien ik 4,80 Smile

Vinpower bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Waar k gewerkt heb:

- Postbode bij TPG Post
- Inpakker bij distributeur van DVD's

Waar k nu/momenteel werk:

- Bij een meubelwinkel

T verdient goed, maar ben bijna 22, dus mag t ook wel. Nadeel is dat t voor 3 maanden is, dus daarna miss. weer ander werk zoeken.

The Grimreaper bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Sphinxx
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 2:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Waar ik heb gewerkt:

- Panelenmaker ( halffabrikaten voor koelcellen )
- Supermarkt ( vakkenvuller, leuke collega's maar een te strenge baas, wel 2.5 jaar gewerkt )

Waar ik nu werk:

- Komkommerkwekerij ( Vlak bij mijn huis, zwaar en warm werk, maar verdiend supergoed en ik kan er heel de zomer werken ( elke dag ))
- Transportbedrijf ( M'n vader werkt daar als Logistiek Medewerker en Onderbaas, als ze wat te doen hebben in de garage ofzo dan help ik daar, of ik was auto's, ook lachen Very Happy )

Sphinxx bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Baas
Evilgamer
Evilgamer

BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 2:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik werk op zaterdag en in de vakanties bij een boomkweker voor 4 uurtjes, verdient best aardig. Alleen somd moet je een partij van een paar duizend bomen in je eentje doen. Dar wordt je behoorlijk zat Mr. Green
Terug naar boven
Kont
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 34
BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 2:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik werk op vrijdag en zondag(en bijna alle vakantie dagen) in een pizzeria. Beetje in de keuken staan, afwassen,schoonmaken, borden klaarzetten en salades maken. Is wel lachen werk opzich, en we hebben een erg leuk team dus gezellig is het sws.

En ik heb bij de Edah gewerkt, maar dat zoog.

Kont bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
RazieL
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb 2 baantjes:

1. vakkenvullen bij de supermarkt. Dit doe ik voornamelijk nog voor de gezelligheid en ik doe het maar twee avonden in de week

2. auto's laden en lossen (in auto's rijden dus) bij cobelfret. Hiermee verdien ik het "grote" geld Razz vooral 's nachts en in het weekend verdient het extra goed.
Terug naar boven
SpawN
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 4:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik loop een krantenwijk Razz 's ochtends, de gelderlander.
doek in december al 3 jaar.. (das al 3 jaar lang uiterlijk half 6 opstaan, behalve op zondag >.<)
opzich zou ik graag willen stoppen. maar aangezien ik liever 's ochtends ff een rondje loop, en 's avonds vrij heb, hou ik m nog ff denk ik Mr. Green tenzij ik een leuk en goedbetaald baantje vind Razz

SpawN bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Algemene discussies Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 22
Ga naar Pagina : 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Volgende