Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Werk Topic
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Algemene discussies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 6:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik mag de komende 2 weken ( in de vakantie ja ) elke dag van 6 tot 16.30 werken Mr. Green eventjes m'n zomervakantie verdienen emoticonengel daarnaast ben ik vorige week maandag aangenomen in de sportschool als part-time fitness-instructeur Cool
Terug naar boven
Redis
Elite
Elite

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote
@Sphinxx: Chillend werken in een sportschool wil ik ook wel Razz

Op dit moment werk ik bij een chinees restaurant als bezorger, lekker met autotje wat eten rond brengen radio aan raam open Laughing Dit doe ik maar 3 avonden per week totaal maar 10uur, dus niet echt veel.

Aankomende dinsdag moet ik langs TNT gaan ff wat papieren in orde maken en dan kan ik voor hun in de nachten gaan werken, post sorteren enzo. Is geen vaste baan ze bellen wanneer ze me nodig hebben en vragen dan of ik kan werken of niet. Het verdient wel goed maar heb dus geen vast inkomen.

Ook ben ik een aantal weken geleden aangenomen bij een taxi bedrijf, dus ga ik lekker op de taxi rijden Very Happy Ben nu bezig met het aanvragen van me taxipas, wat duurt dat lang zeg Neutral
Maar wanneer dat eenmaal binnen is ga ik 40uur per week taxi chauffeur spelen.

Wanneer ik op de taxi begin hoop ik dat de tijden zo mooi zijn dat ik ook nog bij de chinees kan blijven werken, en soms ook nog voor TNT kan werken. Wordt tijd dat er eens wat euro's binnen komen.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Ma Apr 28, 2008 7:37 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb zometeen een sollicitatie gesprek als bezorger voor de leesmap... beetje in een autootje tijdschriften rondbrengen... how hard can it be?
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Ma Apr 28, 2008 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote
rustig baantje idd, maar lijkt het je niet dat het enorm gaat vervelen na een week of 2 :p
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Apr 28, 2008 11:32 am    Onderwerp: Reageer met quote
Relaxe job op zich idd.
Terug naar boven
Redis
Elite
Elite

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Ma Apr 28, 2008 12:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote
SpawN schreef:
rustig baantje idd, maar lijkt het je niet dat het enorm gaat vervelen na een week of 2 :p

Auto rijden verveelt nooit, radio heeft elke keer andere muziek Razz
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Aug 01, 2008 5:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Morgen na 'n week weer voor het eerst werken. Razz
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 12:20 am    Onderwerp: Reageer met quote
eergister eerste werkdag als ober... ging vet kut vandaag 2e werkdag ging vlekkeloos gewoon - allemaal complimentjes gehad emoticonengel
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Za Aug 09, 2008 8:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
September soort van vrijwilligerswerk om mij meer zelfstandiger te maken. Jammer dat ik wel elke dag dat ik ga 45 minuten moet bussen. 8:15 aanwezig is 7:30 minimaal op staan en misschien wel 7:00 uur bussen. Helaas rijden ze in Friesland maar een keer in het half uur en dat is wel minder. WinkNeutral
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 1:05 am    Onderwerp: Reageer met quote
Hmm paradigit zoekt een medewerker (H) Maandag direct soliciteren, heb nu echt kut werk
Terug naar boven
BarthezZ
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 39
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 12:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik werk nog altijd (sinds maart ofzo) als part-time Systeem-, netwerk- en applicatiebeheerder in een klein consultancy bedrijfje. Oftewel ik zorg er voor dat hun kunnen werken en dat als hun de pc's inpluggen dat ze ook daadwerkelijk wat kunnen doen :p

Erg relax werk, werk voor 90% thuis en als het nodig is ga ik naar kantoor om daar dingen te doen. Zeer riant loon voor iemand van mijn leeftijd, en heb alle tijd om dingen uit te zoeken als ik iets niet weet ofzo.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 1:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb net gesolliciteerd bij een computer winkeltje. Of althans een brief gemaild Razz Was gisteren langs gegaan, maar kreeg de mededeling dat ik moest mailen Razz
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 1:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ja moet tegenwoordig alleen maar, mailen ;P
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 2:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Kont schreef:
Ja moet tegenwoordig alleen maar, mailen ;P

Ik stond bij de paradigit (letterlijk 20 minuten in de wachtrij) en kreeg een leuk antwoord ja meot je ons toe mailen.... FOR FUCK SAKE Very Happy
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 3:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ja ik dacht dat ze het altijd wel op prijs stellen als je je kop laat zien Razz
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Algemene discussies Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 6 van 8
Ga naar Pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende