Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Canis Canem Edit (hands-on)
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Reacties Evilgamerz content
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 3:58 pm    Onderwerp: Canis Canem Edit (hands-on) Reageer met quote
Canis Canem Edit (hands-on)

HIT ME!!!!!!! Mr. Green

Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
waarover 2 alina’s lager, spelfoutje Wink

En het loopt nogal ver door naar beneden. Is het niet handiger om dan gewoon een volgende pagina te doen? Dit ziet er zo raar uit. Verder nice ;)

Geplaatst Vr Okt 20, 2006 5:30 pm:

Dit is ook beetje vreemde zin:

Na de middagles heb je in de namiddag en ’s vrijaf
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:
Bullworth Acedemy,

Academy?

Quote:
Zodra je een scholier of medewerker van de school ontmoet heb je de keuze tussen een positief antwoord.

Onvolledige zin.

Quote:

Na deze blik op het eerste van de 5 hoofdstukken switchten we naar het tweede hoofdstuk, waar we toegang kregen tot het gebied buiten de schoolpoorten: Bullworth Town, waarover 2 alina’s lager meer…

Die punten aan het eind van de zin zijn overbodig.

Quote:
In één van de andere missies die we speelden kwamen we in Bullworth Town de gymleraar tegen met een stapel ’vieze boekjes’. Om het goed te maken beloof je om een opdracht uit te voeren.

Had die leraar die boekjes of jij? Aangezien je wel een opdracht uitvoerd.. Iets duidelijkere zin maken misschien.

Quote:
Dit loopt uit op een meute gillende meiden en een schreeuwende, boze prefect…

Weer die puntjes.

Quote:
Gedurende het schooljaar volgt Jimmy 6 vakken: scheikunde, Engels, tekenen, techniek, fotografie en gym.

Waarom alleen Engels met een hoofdletter?

Quote:
Na de middagles heb je in de namiddag en ’s vrijaf.

Huh?

Quote:
Voor bezitters van een PlayStation 2 is Canis Canem Edit echt een must have. Maar nog even wachten tot 27 oktober. Tot zover zul je het moeten doen met onze hands-on…

Vreemde zin.

Zo dat was het wel denk ik, ik doe dit niet om je af te kraken maar alleen voor EG zodat we nette stukjes op de site hebben staan. Overigens, de rest van het stuk was wel netjes en duidelijk Smile Leuk zo'n hands on!
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 4:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Omdat Engels een taal is Wink
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zou goed kunnen hoor, ik ben geen ster in nederlands, ik zet alleen de dingen neer die mij opvielen.
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 7:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:
Bullworth Acedemy >> fixed

Zodra je een scholier of medewerker van de school ontmoet heb je de keuze tussen een positief antwoord. >> fixed

Na deze blik op het eerste van de 5 hoofdstukken switchten we naar het tweede hoofdstuk, waar we toegang kregen tot het gebied buiten de schoolpoorten: Bullworth Town, waarover 2 alina’s lager meer… >> weg ermee

In één van de andere missies die we speelden kwamen we in Bullworth Town de gymleraar tegen met een stapel ’vieze boekjes’. Om het goed te maken beloof je om een opdracht uit te voeren. >> fixed

Dit loopt uit op een meute gillende meiden en een schreeuwende, boze prefect… >> Deze puntjes kunnen wat mij betreft blijven.

Gedurende het schooljaar volgt Jimmy 6 vakken: scheikunde, Engels, tekenen, techniek, fotografie en gym. >> reactie sniper Mr. Green

Na de middagles heb je in de namiddag en ’s vrijaf. >> was al gefixed

Voor bezitters van een PlayStation 2 is Canis Canem Edit echt een must have. Maar nog even wachten tot 27 oktober. Tot zover zul je het moeten doen met onze hands-on… >> fixed

Quote:
Zo dat was het wel denk ik, ik doe dit niet om je af te kraken maar alleen voor EG zodat we nette stukjes op de site hebben staan. Overigens, de rest van het stuk was wel netjes en duidelijk Smile Leuk zo'n hands on!

daarom zet ik het hier ook neer, je komt nu met dingen die ik zelf (nog) niet opgemerkt had Cool
Terug naar boven
Jakmad
Wannabee
Wannabee

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Lol, word dit niet altijd van te voren na gekeken? Of zet je het er zelf op Baas?
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 9:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote
@Jakmad, het is een oud topic Wink
Terug naar boven
Jakmad
Wannabee
Wannabee

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 9:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Sorry Razz
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2007 10:13 am    Onderwerp: Reageer met quote
Volgens mij kan er dan wel een slotje op, alles van deze game staat al op EG. Preview en Review, lijkt me nu wel duidelijk. WinkVery Happy
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2007 3:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ok, vanaf morgen staat hier hopelijk voortaan 'n melding Razz
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 11:41 am    Onderwerp: Reageer met quote
Gooi deze dan dicht Jeroen, is imo al zo oud deze game en review. WinkVery Happy
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 11:41 am    Onderwerp: Reageer met quote
Waarom moet alles dicht? Laat gewoon open :\
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 11:49 am    Onderwerp: Reageer met quote
Idd, laat gewoon open Smile In ieder geval, houdt het wel ontopic Wink
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Reacties Evilgamerz content Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1