Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
rainbow six: las vegas
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Microsoft Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Do Jan 18, 2007 1:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik weet het niet, maar het zal in ieder geval wel dicht in de buurt komen. De Multiplayer van Gears of War heeft wel iets unieks. WinkVery Happy
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 13
BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 12:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Yellow13NL schreef:
Ik weet het niet, maar het zal in ieder geval wel dicht in de buurt komen. De Multiplayer van Gears of War heeft wel iets unieks. WinkVery Happy

Gears of War is zeker uniek, maar Rainbow Six: Vegas is dan wel weer een totaal andere game. Nog steeds niet besteld. Wil hem al veels te lang aanschaffen Razz Komen veel goede games op de 360, maar als er weer eens een rustige maand is toch maar eens kopen samen met Splinter Cell: Double Agent Mr. Green
Terug naar boven
WeSs0
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 9
BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 4:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb de Demo gedownload op Xbox360 ma ik vind het ma niets geen lekkere gameplay, ik hou het op GoW
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 13
BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
WeSs0 schreef:
Ik heb de Demo gedownload op Xbox360 ma ik vind het ma niets geen lekkere gameplay, ik hou het op GoW

Demo vond ik ook wat minder, maar schijnt ook net een wat minder stukje in het spel te zijn. Wat ik er verder van gezien heb ziet het er allemaal vet uit. Op de gameplay ook zitten spelen en dat was een stuk leuker dan de demo.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Ma Jan 22, 2007 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote
Daar ben ik het wel mee eens. Maar we kunnen toch wel concluderen dat de Multiplayer demo beter was dan de Singleplayer. Sowiezo lijkt me de Multiplayer beter.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Microsoft Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2