Gast | Inloggen | Registreer
Een 'Gast' bezit beperkte rechten.
Word lid voor alle mogelijkheden.
LVL0 

0%
Bewerk forum profiel | Bewerk site profiel
Bekijk je forum profiel | Gastenboek:
Log in om je privé berichten te bekijken
Inloggen/Registreer
rainbow six: las vegas
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Microsoft Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evilgamer
Evilgamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Nov 09, 2006 5:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Leuk spel, maar ik denk niet zo succesvol door GOW dat nu komt opzetten. Toch jammer, maar wel vet dat je gewoon je eigen gezicht kan importeren etc.

Z@3 Redrum bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 39
BerichtGeplaatst: Vr Nov 10, 2006 12:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik denk dat er ook wel mensen zullen twijfelen GOW te halen nadat dat filmpje gisteren op internet verscheen over die glitches. Ik begin zelf ook wel een beetje te twijfelen, maar ik wil de PU enzovoort ook wel even afwachten. WinkVery Happy

Yellow13NL bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 18
BerichtGeplaatst: Do Dec 28, 2006 12:16 am    Onderwerp: Reageer met quote
Heb de game ondertussen nog steeds niet. Speel nu veel Gears of War, maar zie dat deze game ook wel veel gespeeld wordt. Is die vet online?
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Zo Dec 31, 2006 4:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote
KitsuneNL schreef:
Heb de game ondertussen nog steeds niet. Speel nu veel Gears of War, maar zie dat deze game ook wel veel gespeeld wordt. Is die vet online?

Heb de DEMO al eens online gezien in actie bij mijn broertjes. Hij is gru-we-lijk vet, zelfs om naar te kijken. Leuker dan Gears of War weet ik niet, maar een kans maakt het wel. WinkVery Happy Tevreden?!

Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 12:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zie ook dat die online veel gespeeld wordt. Ga hem mischien binnenkort bestellen toch maar bestellen. Kreeg er op de gameplay geen genoegt van de SP. Of het me online meer kan boeien dan Gears of War is nog maar even afwachten Razz
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Do Jan 18, 2007 1:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik weet het niet, maar het zal in ieder geval wel dicht in de buurt komen. De Multiplayer van Gears of War heeft wel iets unieks. WinkVery Happy

Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 12:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Yellow13NL schreef:
Ik weet het niet, maar het zal in ieder geval wel dicht in de buurt komen. De Multiplayer van Gears of War heeft wel iets unieks. WinkVery Happy

Gears of War is zeker uniek, maar Rainbow Six: Vegas is dan wel weer een totaal andere game. Nog steeds niet besteld. Wil hem al veels te lang aanschaffen Razz Komen veel goede games op de 360, maar als er weer eens een rustige maand is toch maar eens kopen samen met Splinter Cell: Double Agent Mr. Green
Terug naar boven
WeSs0
Elite
Elite

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 4:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb de Demo gedownload op Xbox360 ma ik vind het ma niets geen lekkere gameplay, ik hou het op GoW

WeSs0 bezit de volgende gaming platformen:
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
WeSs0 schreef:
Ik heb de Demo gedownload op Xbox360 ma ik vind het ma niets geen lekkere gameplay, ik hou het op GoW

Demo vond ik ook wat minder, maar schijnt ook net een wat minder stukje in het spel te zijn. Wat ik er verder van gezien heb ziet het er allemaal vet uit. Op de gameplay ook zitten spelen en dat was een stuk leuker dan de demo.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Ma Jan 22, 2007 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote
Daar ben ik het wel mee eens. Maar we kunnen toch wel concluderen dat de Multiplayer demo beter was dan de Singleplayer. Sowiezo lijkt me de Multiplayer beter.

Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com Forum Index // Microsoft Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2